  • 11. Data: 2006-09-02 11:22:21
    Temat: Re: Coś jak ING OKO w innych bankach?
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > http://nordea.pl/pl/article/8560.html
    >
    > teoretycznie pisza ze moze dzialac z dostepem przez internet, ale ja
    > juz tam mialem ROR wiec nie wiem czy dziala samodzielnie.
    > ROR nie jest taki drogi jak w RB. Z RB ucieklem 31 marca a OKO i
    > Nordea maja porownywalen warunki - dla mnie Nordea ma nawet ostatnio
    > lepsze, bo mam 5 ich produktow bankowych a wiec jestem zlotym
    > klientem, co daje mi 3,8%

    > 100% racji - ze 2 tygodnie temu bylem u nich i konta nie otworszylem,
    > po tym jak się przyznali do zabezpieczen internetowych gorszych niz w

    W Nordei trzeba mieć ROR żeby było widoczne konto oszczędnościowe Progres.
    Pierwsza wypłata z tego konta w m-cu bezpłatan, każda kolejna kosztuje 0,2%
    min. 10 zł liczone od wypłacanej kwoty. Opłaty można uniknąc przelewając kasę
    na lokatę w Nordei na okres min. 6 m-cy.
    Szczegóły na: www.nordea.pl/pl/article/1840.html#9

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 12. Data: 2006-09-02 12:19:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Paweł"
> [...]
    > Progres.
    > Pierwsza wypłata z tego konta w m-cu bezpłatan, każda kolejna

    Pierwsza bezpłatna jak w OKO, nastepnych lepiej nie robic :-)
    Można zalozych sobie pare takich rachunkow, żeby można wyplatę z
    drugiego rachunku zamiast drugiej z tego samego.

    ROR jest u nich tani (3 zl/mies), a Solo ma duzo ciekawych opcji
    *** blad ***