  • 21. Data: 2011-04-06 16:55:46
    Temat: Re: Cos nowego dla maluczkich ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:inhti3$ugt$1@news.onet.pl...

    > Nie przesadzajcie. To tylko nazwa. Chyba totalny idiota by sie sugerowal
    > sama nazwa i nie przeczytal tych 3 zdan, ktore dokladnie wyjasniaja o co
    > chodzi. Nazwa ma byc w miare krotka i latwa do zapamietania. Przeciez w
    > nazwie nie podadza calej zasady dzialania instrumentu. W koncu niby jak
    > mieli nazwac? Gdyby nazwali to "slaby rynek" to rzeczywiscie mozna miec
    > pretensje, a tak to jest tylko klasyczne podejscie Polaka, ktory zawsze
    > jest niezadowolony i zawsze sie wszystkiego czepia.

    spoko z Polakiem który wszystkiego się czepia
    marketing ma działać na człowieka i działa, to jest tego typu chwyt
    kto tam normalny nie znający się na giełdzie zrozumie te opcyjne warunki
    przekaz jest jasny "Silny rynek - na pewno nie stracisz"
    to to samo co z pytkiem machającym paluszkiem w czasie gdy leci znana nam
    obowiązkowa formułka

  • 22. Data: 2011-04-06 19:15:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    LEPEK wrote:

    > W dniu 2011-04-05 09:49, Waldek pisze:

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    > Może to się bardziej na p.b.b, może ja nie znam się zbyt bardzo, ale:
    > 1) czy to nie jest hazard?
    > 2) czemu jak WIG wzrośnie więcej, to subskrybent dostaje mniej?
    > 3) czemu wygranych ustala się na 22.12, a kasę można wypłacić dopiero 2
    > tygodnie później?
    >
    > Pozdr,

    Odpowiedź jest prosta. Bo taka jest zaproponowana umowa. Nie podoba Ci się
    to nie podpisuj. Masz wyrok sądowy by w to wchodzić? A dlaczego jak mam
    zaoszczędzone minuty w telefonii komórkowej i zalegam z rachunkiem to mi
    odcinają wychodzące? Bo taką umowę podpisałem. Tak się umówiliśmy. I tyle.

  • 23. Data: 2011-04-07 08:03:26
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-06 21:15, totus pisze:

    > Odpowiedź jest prosta. Bo taka jest zaproponowana umowa.

    To, to ja wiem :)
    Pytanie było raczej o logikę, mechanizm, zasadę...

    Pozdr,
    --
    L E P E K

  • 24. Data: 2011-04-07 08:19:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    LEPEK wrote:

    > To, to ja wiem :)
    > Pytanie było raczej o logikę, mechanizm, zasadę...
    >
    > Pozdr,

    Z takim pytaniem trzeba by się zwrócić do autora projektu umowy. Stawiam na
    to, ze to mu się najbardziej opłaca. Jeżeli druga strona widzi w tym swój
    interes to gra gitara i umowa jest zawierana, jeżeli druga strona nie widzi
    w tym swojego interesu to niech spada na drzewo i tyle. Logika, mechanizm
    zasada jest taka: bank chce zrobić najwięcej jak się tylko da. Podobnie jak
    my wszyscy.

  • 25. Data: 2011-04-09 10:04:31
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-04-2011 o 21:42:03 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > bo za drogi i niezdrowy. Mówi mi, że mogę czuć się szczęśliwy. Jak mogę

    a powinien mówić "masz być szczęsliwy". I byłbyś, bo nie miałbyś wyboru ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Z.