  • 1. Data: 2009-04-17 07:14:32
    Temat: Czas trwania bessy byl ksiazkowy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Co prawda nie ta precyzja co za czasow mojej mlodosci ale pomylilem sie
    odnosnie dnia w ktorym wystapilo dno bessy na WIG o cale 3.5% calosci czasu
    trwania bessy. Tak wiec, dalej trzymam sie swojego schematu. Ciekawostka
    jest to, ze bessa trwala 1.62 roku solarnego, czyli ksiazkowo.

    D.

  • 2. Data: 2009-04-17 07:24:23
    Temat: Re: Czas trwania bessy byl ksiazkowy
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Co prawda nie ta precyzja co za czasow mojej mlodosci ale pomylilem sie
    > odnosnie dnia w ktorym wystapilo dno bessy na WIG o cale 3.5% calosci
    > czasu trwania bessy.

    Hej Dieter, jak odniesiesz to do czasu trwania ludzkosci albo wszechswiata
    to te 2 miesiace pomylki
    znikna na 10tym miejscu po przecinku ;)))

  • 3. Data: 2009-04-17 07:30:16
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Ciekawostka jest to, ze bessa trwala 1.62 roku solarnego, czyli ksiazkowo.

    Trwała? Zakładasz, że to już hossa?

    kc

  • 4. Data: 2009-04-17 07:33:33
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Trwała? Zakładasz, że to już hossa?
    >
    > kc

    Bo, po tym co się teraz stało wracam do tego, o czym już pisałem: następne
    większe odbicie w końcu października.

    kc

  • 5. Data: 2009-04-17 07:43:02
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasu trwania bessy. Tak wiec, dalej trzymam sie swojego schematu.
    > Ciekawostka jest to, ze bessa trwala 1.62 roku solarnego, czyli ksiazkowo.

    To moze napiszesz jak wyglada na dzien dzisiejszy Twoj schemat?
    Teraz piszesz o bessie w czasie przeszlym, a w czesniej pisales tylko o
    wiekszym odbiciu, ktore bedzie pomylone z nowa hossa. To jak to w koncu
    jest?

    A swoja droga moze zechcesz podac najblizszy, wazniejszy punkt zwrotny na
    WIG20? Kiedys podawales takie punkty praktycznie na biezaco i bylo to dla
    mnie bardzo ciekawe.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2009-04-17 07:52:11
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To nie jest koniec wielkiej bessy, to przerywnik wzrostowy. Date podam
    wkrotce.

    D.

  • 7. Data: 2009-04-17 07:52:21
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > czasu trwania bessy. Tak wiec, dalej trzymam sie swojego schematu.
    > Ciekawostka jest to, ze bessa trwala 1.62 roku solarnego, czyli ksiazkowo.

    pompujesz "indeks" ?
    george

  • 8. Data: 2009-04-17 08:37:32
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Czy ta data to okolice sierpnia 2009, czy później?
    DJ

  • 9. Data: 2009-04-17 08:50:42
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > To nie jest koniec wielkiej bessy, to przerywnik wzrostowy.

    To w takim razie widze niekonsekwencje w Twojej wypowiedzi. Z jednej strony
    piszesz, ze bessa trwala, a potem piszesz, ze nadal trwa :)
    Rozumiem, ze w takim razie przewidujesz poglebieniie minimow na WIG 20?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 10. Data: 2009-04-17 09:05:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W Japoni bessa trwa od 1990 roku, co nie oznacza, ze w miedzyczasie nie bylo
    rocznych przerywnikow wzrostowych. Tak, dolki zostana na WIG20 poprawione
    ale nie teraz.

    D.