  • 1. Data: 2002-09-05 08:23:59
    Temat: Czat z BZ WBK - Wszystko o kredytach mieszkaniowych
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No jak ktos bedzie mogl :)

    Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w czacie internetowym Banku
    Zachodniego WBK "Wszystko o kredytach mieszkaniowych".
    Wszystkie osoby, które rozważają możliwość zaciągnięcia kredytu
    mieszkaniowego, zaciągnęły
    taki kredyt lub po prostu interesują się problematyką finansowania
    budownictwa mieszkaniowego w Polsce będą mogły podyskutować ze specjalistami
    rynku kredytów mieszkanowych BZWBK Tomaszem Brysiem oraz Robertem
    Rajczykiem. Początek jutro, tj. 5 września o godzinie 12.00 na stronach
    www.bzwbk.pl.

    Za BP BZ WBK

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-05 08:36:13
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > No jak ktos bedzie mogl :)
    >
    > Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w czacie internetowym Banku
    > Zachodniego WBK "Wszystko o kredytach mieszkaniowych".

    Niestety ja i tak już od nich uciekam :)

    Poza tym nawet gdyby to i tak wątpię czy będą w stanie policzyć mój
    kredyt lub odciągać od niego sumę już zapłaconą.

    Piotrek