-
11. Data: 2014-04-05 23:28:26
Temat: Re: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 18:49:23 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:
> Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania
>
> dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta.
Problem problemem ale zgłoszony przez jakiegoś idiotę w chamski sposób więc o czym tu
dyskutować.
-
12. Data: 2014-04-05 23:39:58
Temat: Re: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:49:41 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o
Na przewodnika stada baranów idealnie się nadajesz. Tak uważam po przeczytaniu
Twojego postu.
> Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast
> powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia
> gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.
Przecież ze dwa razy Tobie odpowiedział ze przekaże dalej. Czegoi jeszcze chcesz?>
> Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?
Twardziel z Ciebie- konsultanta po chamsku potraktowałeś.
> Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.
Znaczy niesłusznie Ciebie oceniliśmyy?
> Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.
Widocznie mimo że konsultant z chamskim typem rozmawiał porzekazał problem dalej.