  • Data: 2005-04-26 20:18:47
    Temat: Czek z AdSense - gdzie zrealizować?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Wiem, że było. Przejrzałem archiwum, przejrzałem to, co wyplula Googlownica,
    ale opinie są tak skrajnie różne, że muszę spytać jeszcze raz. Gdzie
    najbardziej opłaca się zrealizować czek z AdSense? Żeby było w miarę szybko
    i tanio.
    Z relacji znajomego wynika, że w BZ WBK za 25zł (bez żadnych dodatkowych
    opłat od wartości czeku) realizują rozliczenie z regresem, ale czas trwania
    operacji: 5 tygodni.
    Ponąć w PEKAO i Citi da się szybciej. Probował ktoś na własnej skórze?
    Pytam, bo nie uśmiecha mi się płacić ponad 10zł za prowadzenie konta w Citi
    tylko po to, żeby okazało się, że i tak muszę czekać 5 tygodni :-/
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa