  • 1. Data: 2012-04-30 05:42:02
    Temat: Członek ;) PiS, były premier RP, doradca... Jednym słowem -- Marcinkiewicz.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kazimierz Marcinkiewicz, były premier RP doradzał firmie DSS,
    która dostała kontrakt na budowę autostrady A2. Wziął za to
    64 tys. zł, a firma autastrady nie zbudowała
    i zbankrutowała - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".

    Na czym polegała pomoc Marcinkiewicza? Organizował współpracę
    DSS z ministerstwami skarbu, infrastruktury oraz spraw
    zagranicznych. Nie można powiedzieć, że z zadań się nie
    wywiązał. W tym czasie ministerstwa powierzyły spółce wiele zamówień.

    DSS dostał m.in.strategiczne zamówienie z wolnej ręki dokończenia
    budowy odcinka A2 po opuszczeniu go przez chiński Covec. Zamówienie
    dostał mimo, że nie wywiązywał się wobec budżetu z płatności w 2011 r.
    Przy podpisywaniu kolejnych umów ministrowie infrastruktury zapewniali,
    że kondycja finansowa DSS jest prześwietlona. W końcu spółka upadła.

    http://www.hotmoney.pl/artykul/biznes-marcinkiewicz-
    wzial-64-tys-zl-firma-upadla-25228

    -=-

    Kompetencje, profesjonalizm, odpowiedzialność, dojrzałość...

    -=-

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_Marcinkiewicz

    Po prostu człowiek czynu!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-04-30 18:49:08
    Od: AndrzejG <a...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 05:42:02 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Kazimierz Marcinkiewicz, były premier RP doradzał firmie DSS,
    > która dostała kontrakt na budowę autostrady A2. Wziął za to
    > 64 tys. zł, a firma autastrady nie zbudowała
    > i zbankrutowała - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".

    Co to za pieniądze?! 64 tys pln? Ależ się obłowił!

  • 3. Data: 2012-04-30 21:30:42
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AndrzejG" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co to za pieniądze?! 64 tys pln? Ależ się obłowił!

    Jakbyś nie wiedział, że na tej grupie liczyli ułamki groszy do optymalizacji
    podatkowej.To co mówić o takiej kwocie, wprost nie do wyobrażenia.
    pozd
    Adam

  • 4. Data: 2012-04-30 21:36:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2012-04-30 21:30, Adam S. pisze:

> [...]
    >
    > Jakbyś nie wiedział, że na tej grupie liczyli ułamki groszy do
    > optymalizacji podatkowej.To co mówić o takiej kwocie, wprost nie do

    Na jakiej grupie ? Bo na pewno nie na p.s.polityka :) Jakis leming
    napisal typowa propaganduche przypisujac najlepszego kolezke Tuska i
    Schetyny do PiSu, w ktorym juz dawno go ni ma ;)

  • 5. Data: 2012-04-30 22:55:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam S." 4f9ee864$0$26696$6...@n...neostrada.pl

    > Jakbyś nie wiedział, że na tej grupie liczyli ułamki groszy do optymalizacji
    podatkowej.To co mówić o takiej kwocie, wprost nie do
    > wyobrażenia.

    W odróżnieniu do Marcinkiewicza chyba nigdy nie wziąłem na
    siebie zadania, którego nie wykonałem w ustalonym czasie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-05-01 08:55:17
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "u2" napisał:
    > Na jakiej grupie ?

    To usenet. Jeden niedorozwinięty napisze na jaikolwiek temat na którąkolwiek
    ze znanych sobie grup (jest mu zupełnie obojętne na którą), a pozostałe
    niedorozwoje zaczynają toczyć dyskusję. Stąd śmietnik coraz większy.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2012-05-01 10:58:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 4f9f88d7$0$26693$6...@n...neostrada.pl

    > To usenet. Jeden niedorozwinięty napisze na jaikolwiek
    > temat na którąkolwiek ze znanych sobie grup (jest mu
    > zupełnie obojętne na którą), a pozostałe niedorozwoje
    > zaczynają toczyć dyskusję. Stąd śmietnik coraz większy.

    Ot -- i cała ukochana Polska. :) Dupek Marcinkiewicz bierze pieniądze
    za pracę, w wyniku której doprowadza firmę do bankructwa, miliony ludzi
    przez to cierpią a inny dupek (bezimienny) broni dupka Marcinkiewicza.

    Niedorozwinietym jest Marcinkiewicz -- wykazał to biorąc na siebie zadania,
    którym nie sprostał. Tusk szefuje rządowi dłuzej niz jedną kadencję, podczas
    gdy Marcinkiewicz nawet połowy kadencji nie wytrwał, ustępując pokrzykującemu

    Zwyciężymy!!

    Kaczyńskiemu, który umie jedynie przegrywać. :) Siedem razy pod rząd :) PiS
    przegrał wybory, ale Kaczyński stale zapowiada zwycięstwo, choć ma świadomość
    tego, że nawet gdyby zwyciężył jakims cudem, będzie mial ciężko. A miało być
    tak gładko:

    -- u władzy rodzina Kaczyńskich jak rodzina Kennedych,
    -- prawo budowane na kopyto PiSu i Rydzyka,
    -- służba zdrowia (przekłuwające bąble pątnikom) posłuszna
    woli Kościoła (mnie na przykład miano amputować nogę;
    później prowadzono mnie na śmierć antybiotykami, wiedząc
    o astmie)
    -- rozwój SKOKów budowany zadłużaniem państwa w tychże SKOKach
    pod przykrywką wspierania tego, co polskie

    Z dawnych marzeń zostało niewiele. Można jedynie truć kominami,
    zastawiać garaż, wyzywać od niedorozwojów i wyjaśniać, iż bez
    utrapienia nie ma zbawienia. :)

    Dziś rocznica świętowania ;) Jana Pawła II. Ojciec święty został
    uznany błogosławionym, czyli świętym lokalnie. Do uznania świętości
    globalnej potrzeba kolejnego cudu. Dla wielu jest jednak przeklętym.
    Jedni przeklinają go, gdyż to on był odpowiedzialny za mordowanie
    i gwałcenie dzieci -- przez księży, którym te dzieci były powierzone
    pod opiekę. Inni (jak ja) wyśmiewają się z JPII, gdyż ów umarł
    przedwcześnie, bo zabrakło mu 2 godzin i 23 minut do święta,
    które ustanawiał mozolnie przez całe życie, a którego po
    śmierci (nawet w niebie) świętować nie można.

    Ja urodziłem się 23 dnia 02 miesiąca roku. :)
    I JPII prowadził wojnę przeciwko mnie.
    A powodem tej wojny była pewna katechetka.

    -=-

    Obrońcom Marcinkiewicza czy Jana Pawła II pozostają puste słowa typu:

    -- to niedorozwój atakuje brutalnie kościół i wielkiego
    człowieka, jakim jest Marcinkiewicz

    Będziecie, szanowne rozwoje, jeździli po gruntowych drogach, zamiast
    po autostradach. Nawet ten odcinek, który będzie gotowy na wiadomą
    okazję, nie zostanie oddany do użytku -- zapewne dlatego, aby nie
    był nadmiernie maltretowany w czasie obowiązywania gwarancji. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-05-01 11:12:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 08:55, Akarm pisze:

> [...]
    > którąkolwiek ze znanych sobie grup (jest mu zupełnie obojętne na którą),
    > a pozostałe niedorozwoje zaczynają toczyć dyskusję. Stąd śmietnik coraz

    Zawsze możesz ustawic follow-up.

    A-ha : precz z lichwa ! ;)