  • 11. Data: 2012-11-05 22:50:45
    Temat: Re: Czy Alior zaczął księgować trzecią sesję elixir tego samego dnia?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    quiris <l...@b...biz> wrote on 2012-11-04_21:02

    > Precyzyjnie rzecz ujmując, przelew jest realizowany tego samego
    > dnia, jeśli zostanie zlecony przed upływem godziny granicznej.
    > Ta godzina graniczna w różnych bankach może być różna. Jednak
    > powinna być określona w regulaminie obsługi rachunków.
    >
    > Przykładowo Deutsche Bank ma takie godziny graniczne:
    > https://www.deutschebank.pl/klienci-indywidualni/kon
    ta/godziny-realizacji-przelewow.html,
    > z kolei Alior Bank takie:
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/przedsiebiorstwa/wykaz_godzin_przyjmowania
    _dyspozycji.pdf

    EuroBank ma dwie 1430 dla zewnętrznych i 20 dla wewnętrznych.
    Co jak dla mnie oznacza, że nie mają prawa do określenia
    "bankowość on-line" w reklamach i informacjach dla klientów...
    Ciekawe kiedy ktoś to skieruje do UOKiKu jako reklamę
    wprowadzającą w błąd?

    witrak()