  • 1. Data: 2002-10-13 15:25:52
    Temat: Czy PayPal jest bardzo popularny w USA? czy nie?
    Od: p...@p...onet.pl (piotr)

    sie zastanawiam wlasnie nad tym... czy tam praktycznie kazdy eCzlowiek
    ma takiego PayPala czy nie bardzo?

    wiecie moze cos na ten temat?

    piotr

  • 2. Data: 2002-10-14 12:10:25
    Temat: Re: Czy PayPal jest bardzo popularny w USA? czy nie?
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Prawie kazdy kto sprzedaje przez eBay w USA ma PayPal'a.
    Inni ,powiedzmy powyzej 40, raczej nie.
    Ja sprzedaje na eBay'u i okolo 20% kupujacych nadal placi czekami.

    Ostatnio wiele bankow np. Citibank wprowadza serwisy podobne do PayPal'a.

    Andrzej

  • 3. Data: 2002-10-16 05:32:57
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Majus74 <g...@p...onet.p> wrote:

    > Ostatnio wiele bankow np. Citibank wprowadza serwisy podobne do PayPal'a.

    A dlaczego tam się nie płaci normalnie, tak jak u nas - przelewami?
    Po co im ten cały paypal, skoro możnaby noralnie przelew z banku
    online posłać?

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 4. Data: 2002-10-16 05:42:25
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aoitm9$lev$1@sunflower.man.poznan.pl, Miernik wrote:

    > A dlaczego tam się nie płaci normalnie, tak jak u nas - przelewami?
    > Po co im ten cały paypal, skoro możnaby noralnie przelew z banku
    > online posłać?

    "Normalnie" to nie jest tak uniwersalna kategoria, jakby się wydawało. W USA
    przelewy nie są popularne.

  • 5. Data: 2002-10-17 02:34:25
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    PayPal'a.

    > A dlaczego tam się nie płaci normalnie, tak jak u nas - przelewami?
    > Po co im ten cały paypal, skoro możnaby noralnie przelew z banku
    > online posłać?

    Za usluge bedaca pelnym odpowiednikiem naszego przelewu
    (nazywa sie "wire") placi sie $20-$40. Na dokladke zdarza sie,
    ze bank odbiorcy sciaga sobie dodatkowe $10-$20 za jego
    przyjecie. A zeby bylo jeszcze smieszniej, to nie da sie tego
    zrobic online, bo bank musi miec w archiwum papierowe
    zlecenie z Twoim podpisem. Fajne te amerykanskie banki, co ?
    Jak sie w tych niuansach w koncu zorientowalem, to tak sobie
    pomyslalem: no i kto tu jest 300 lat za Murzynami ?

    Na szczescie istnieje uproszczony sposob platnosci
    na rzecz wybranych firm (media, telefony, karty kredytowe itp.).
    Inaczej bylaby tu zupelna kicha.

    Pozdrowionka
    Tadeusz