-
11. Data: 2003-10-25 10:17:53
Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bnaqb0$ib$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Do mnie oddzwonili następnego dnia, ale za to na telekod musiałem czekać
> prawie 3 tygodnie. Zadzwoniłem, to powiedzieli, że mają zator telekodowy i
> ... aktywowali bez telekodu.
>
> Na kartę i PIN dalej czekam. Przy nich Mbank to był sprint.
A spróbuj zgubić telekod. Znowu czekanie na nowy, aż przyjdzie pocztą...
Kiedyś wnikałem w ten temat to vlinka stwierdziła, że klient nie powinien
zapomnieć kodu, bo jest o to proszony na kartce z pierwszym PINem. Nie
powiem - rozbawiła mnie setnie. :-)
A teraz czekam na uruchomienie DD z inteligo do VW... inteligo twierdzi, że
już wysłali zgodę, której VW jeszcze nie ma... Zobaczymy, jak długo to
potrwa...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
12. Data: 2003-10-25 12:33:48
Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
Od: Bartol Partol <b...@p...co>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
>
> A spróbuj zgubić telekod. Znowu czekanie na nowy, aż przyjdzie pocztą...
O cholera. W Inteligo jak zapomnialem hasla telefonicznego, to
zalatwilem sprawe od reki (przez telefon oczywiscie).
Bartol
-
13. Data: 2003-10-25 13:11:02
Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
news:bndqbr$mgg$2@atlantis.news.tpi.pl...
> O cholera. W Inteligo jak zapomnialem hasla telefonicznego, to
> zalatwilem sprawe od reki (przez telefon oczywiscie).
No właśnie - co chcieli, aby ustawić nowe hasło telefoniczne ?
Wypytywali dokładniej / chcieli kod z karty kodów ?
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
14. Data: 2003-10-25 15:14:39
Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
Od: Bartol Partol <b...@p...co>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
>
>>O cholera. W Inteligo jak zapomnialem hasla telefonicznego, to
>>zalatwilem sprawe od reki (przez telefon oczywiscie).
>
> No właśnie - co chcieli, aby ustawić nowe hasło telefoniczne ?
>
> Wypytywali dokładniej / chcieli kod z karty kodów ?
Podalem byle co na poczatku, byle mnie polaczylo z konsultantem (po
trzeciej nieudanej probie automatycznie laczy). Konsultant stwierdzil,
zebym jednak jeszcze raz sprobowal podajac swoj poprawny identyfikator,
zeby wiedzial z kim gada, wiec sprobowalem jeszcze raz i przy okazji
zablokowalo mi haslo (zdaje sie, ze przekroczylem limit prob) i
przelaczylo do konsultanta. Wtedy ten popytal mnie o rozne cuda
identyfikacyjne (to tak dodatkowo), pobral kod z karty i przelaczyl
gdzies, gdie ustawilem sobie halso tymczasowe, zalogowalem sie, wszedlem
w odpowiednie menu i ustawilem sobie nowe haslo. I po krzyku.
Bartol
-
15. Data: 2003-10-26 22:00:12
Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
news:bne3pi$592$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Podalem byle co na poczatku, byle mnie polaczylo z konsultantem (po
> trzeciej nieudanej probie automatycznie laczy). Konsultant stwierdzil,
> zebym jednak jeszcze raz sprobowal podajac swoj poprawny identyfikator,
> zeby wiedzial z kim gada, wiec sprobowalem jeszcze raz i przy okazji
> zablokowalo mi haslo (zdaje sie, ze przekroczylem limit prob) i
A mnie dalej się nie podoba jedna procedura w inteligo.
Nowi klienci podczas rozmowy aktywacyjnej podają kod z karty kodów i są
dokładnie weryfikowani ze swoich danych, a także muszą odpowiedzieć na
pytanie ustalone wcześniej.
Podczas tej rozmowy zostają aktywowane wszystkie kanały - WAP, WWW i
telefoniczny.
No dobrze, tylko, że jest im tak cholernie szkoda dwóch głupich kodów z
karty - po pierwszym zalogowaniu do serwisu www i wap nie jest wymagany kod
z karty kodów. Po prostu - logujemy się hasłami wydrukowanymi na kartce i
jesteśmy proszeni o zmianę.
O ile pewnie zdecydowana większość loguje się do kanału www i zmienia
defaultowe hasło, o tyle głowę dam sobie uciąć i nie tylko głowę ;-) że
kanał wap jest zdecydowanie mniej popularny.
I teraz sytuacja hipotetyczna: ktoś nie skorzysta z kanału WAP - po prostu
go nie interesuje. Większość takich ludzi NIE zablokuje go u konsultanta,
tylko po prostu ani razu się nie zaloguje.
Ryzyko: hasło zapisane jest na kartce, którą pewnie nikt nie niszczy. I
tutaj nieświadomie można umożliwić komuś zaglądanie w nasz rachunek bez
nawet najmniejszej świadomości o tymże fakcie. Wystarczy, że dotrze do tej
kartki - czy to leżącej w domu [a to mało podejrzliwych żon jest? ;-)], albo
w firmie [tu łatwiej o chętnych do podglądania finansów]. Zaloguje się,
zmieni hasło, nie jest mu potrzebne NIC, a my nie będziemy nawet świadomi,
że ktoś może sobie bez problemu podglądać rachunek.
Powyższe stwierdzałem już baaardzo dawno, nie raz pisałem do inteligo w tej
sprawie, ale oni uważają, że wszystko jest w porządku.
Tylko, że obawy te są efektem przemyśleń teoretycznych POTWIERDZONYCH w
praktyce - ŻADEN z moich znajomych nie aktywował kanału WAP, ale go też nie
zablokował. Większość zupełnie jest nieświadoma tego tego ryzyka... A kartki
leżą w domu, albo w firmie...
To ryzyko można zlikwidować żądając podania kodu z karty kodów przy
pierwszym logowaniu do serwisów WAP i WWW. Albo konsultant powinien pytać,
które kanały aktywować...
No powiedzcie sami - chyba jest sens, w tym co piszę ? A nie trzeba wiele by
hipotetyczne nawet ryzyko zniwelować...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
16. Data: 2003-10-29 10:57:50
Temat: Re: Czy VW Bank oddzwania?
Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:
> Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> Ale po co właściwie potrzebny Ci jest ten telefon? Ten telefon nic
>> nie wnosi.
>
> Bo bank kazał ;)
> Na końcowej stronie formularza jest potwierdzenie - pdf do pobrania i
> informacja "Czekaj na telefon z banku".
> Jak faktycznie nie oddzwaniają, to niech nie piszą.
Przed chwilą zadzwoniła miła pani.
Specjalnie o to zapytałem, powiedziała że zawsze oddzwaniają, niezależnie od
tego co klient zaznaczył w formularzu.
Widać do kolegi nie można się dodzwonić, albo może podał zły numer telefonu?
--
ukłony - skowi
skowi (at) gazeta pl
gg: 2539349