  • 1. Data: 2009-08-13 09:58:41
    Temat: Czy bank ma prawo obciążyć konto?
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Miałem kartę kredytową w tym banku którą zamknąłem w grudniu 2008,
    spłacona w całości. Sprawdziłem jeszcze w styczniu na koniec ostatniego
    miesiąca rozliczeniowego czy wszytko ok i zapomniałem o niej. Ale
    okazało sie że bank pobrał sobie ot tak w maju 2009 0,66zł z tytułu
    odsetek z karty której nie miałem już 5mc.
    I te odsetki jestem jeszcze jakoś zrozumieć ale jakim prawem bank sobie
    ot tak pobiera pieniądze z mojego rachunku ??
    Jak z nimi walczyć?