  • 11. Data: 2015-12-17 21:57:07
    Temat: Re: Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie
    > wykonanie telefonu do BZWBK

    Mylisz sie: szybciej napisze tu posta niz sie do nich dodzwonie.
    Pomysl jeszcze raz: dzwonili do mnie, wiec po co mam dzwonic do nich,
    skoro przez telefon dowiedzialem sie tyle co nic?
    Skonczylo sie na tym, ze szybciej i kompetentniej bedzie jak odwiedze
    oddzial, o dziwo...

  • 12. Data: 2015-12-17 22:00:25
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
    > taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

    Mialem, ale po wielu latach i kilku przeprowadzkach gdzies sie zawieruszyl.
    Zreszta juz nawet nie ma tego budynku, w ktorym rezygnowalem z konta :)

  • 13. Data: 2015-12-18 04:50:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" n4ugcg$7tm$...@n...news.atman.pl

    > Dzwoni dzis do mnie BZWBK, zebym zamknal konto,
    > ktorego od lat nie uzywam, bo moga zaczac naliczac oplaty.

    > Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
    > i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawe.

    Musisz zamknąć konto -- aby nie naliczali Ci opłat!
    Jeśli nie masz tam konta -- musisz założyć!!!
    Koniecznie!!! Najlepiej dzięki banerowi z tej:

    http://danutac.eu/ <-- środkowy klawisz; drugi baner od dołu

    strony. Wówczas otrzymasz coś (50 pln) ode mnie (o ile ja otrzymam od
    Agory -- na razie jest problem z wypłatą za dwa założenia) i coś od banku...

    > Pierwsze co przychodzi mi do glowy do prosba
    > o okazanie umowy o prowadzenie konta wraz z wymaganymi podpisami.
    > Jesli tego nie okaza, to po prostu wyjde z oddzialu.

    BZWBK jest winny mojej matce 400 pln od dawna.
    Sporo pisania, sporo wymyślania (przez bank)
    bzdur, ale bank jest silny więc bank ma rację.

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/ <-- wyciągi, z których
    można wyczytać, jak BZWBK płacił 50 pln miesięcznie

    Można dać 500 pln na dziecko (nawet trzydziestoletnie -- pracujące w BZWBK
    czy Getin) i nałożyć podatki na wszystko, ale dopóki w tym kraju bezkarni
    będą złoczyńcy, dopóty będzie tu bieda. Tradycja polska nakazuje niszczenie
    ludzi pracowitych (obszarników i posiadaczy!) i promowanie dywersantów
    niszczących życie ludziom pracowitym, uczciwym...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'