  • 1. Data: 2006-08-29 06:31:50
    Temat: Czy infolinia Raiffeisena wprowadza ludzi w blad?
    Od: "Adam" <...@w...pl>

    Piszecie, ze w Raiffeisenie mozna wyrobic sobie nowa KK na podstawie juz
    posiadanej i ze oni nie wymagaja rezygnacji z tej pierwszej.

    Ale kobitka powiedziala mi dzisiaj, ze jezeli chce miec u nich karte z
    limitem wyzszym o 30% to po jej otrzymaniu w ciagu 7 dni musze zlikwidowac
    stara. I ze banki sie miedzy soba dogaduja w tej sprawie i to sprawdzaja. A
    jak nie chce zamykac starej karty to moge dostac w Raiffeisenie limit
    stanowiacy jedynie ulamek tego, co mam na dotychczasowej karcie. To jak to w
    koncu jest?

    W dodatku 2 dni temu ktos pisal, ze wolali od niego dane pracodawcy, a ponoc
    przy przenoszeniu KK obowiazuje skrocona procedura ...