  • 1. Data: 2009-03-02 10:32:07
    Temat: Czy juz przeczytałeś dziś marksa?
    Od: Aleksander Prokop <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu>

    http://ciszewski.blogbank.pl/2009/03/01/proletariusz
    e-wszystkich-krajow-laczcie-sie/

    ;-)

    Posiadacze kapitału będą stymulować popyt klasy robotniczej na
    coraz większą ilość towarów, mieszkań i wytworów techniki.
    Jednocześnie będą udzielać coraz więcej coraz droższych kredytów
    na zakup tych dóbr, aż rzeczone kredyty nie będą mogły być
    spłacane. Nie spłacane kredyty doprowadzą do bankructwa banków,
    które z kolei zostaną znacjonalizowane. To w rezultacie
    doprowadzi do powstania komunizmu". Karol Marks, 1867 rok.

  • 2. Data: 2009-03-02 10:35:12
    Temat: Re: Czy juz przeczytałeś dziś marksa?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Aleksander Prokop <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu> pisze:

> [...]
    > kredyty doprowadzą do bankructwa banków, które z kolei zostaną
    > znacjonalizowane. To w rezultacie doprowadzi do powstania

    Zaczęło się sprawdzać się po marnych 140 latach? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kot w rękawiczkach nie złapie nigdy myszy.

  • 3. Data: 2009-03-02 12:10:52
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ponoć ten cytat to fałszywka. Zaznaczam jednak, że nie czytałem tak
    wnikliwie Marksa, żeby to zweryfikować.
    DJ

  • 4. Data: 2009-03-03 06:33:36
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Zaczęło się sprawdzać się po marnych 140 latach? ;-)

    Nie, bo tak bylo i przed Marksem i tak jest teraz tylko, ze teraz to nas
    naciagaja na kupuno coraz wiekszej liczby zbednych rzeczy oferujac "tani"
    kredyt.

    Leszek