  • 1. Data: 2009-07-13 11:39:58
    Temat: Czy ktoś wierzy z Was we wzrosty ?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Własnie robie sie ładne O RGR :)

    pzdr
    DArs

  • 2. Data: 2009-07-13 11:49:38
    Temat: Re: Czy ktoś wierzy z Was we wzrosty ?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dars wrote:

    > Własnie robie sie ładne O RGR :)

    Jak nikt nie wierzy to trzeba kupować :)

    Ale myślę, że jeszcze sporo ludzi wierzy.

  • 3. Data: 2009-07-13 12:35:10
    Od: jk <j...@g...com>

    On 13 Lip, 13:39, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Własnie robie sie ładne O RGR :)

    Mój system przekręcił się na L na 1755. Co prawda miewa rację w
    50% :)) Zobaczymy

  • 4. Data: 2009-07-13 12:37:44
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dars wrote:
    > Własnie robie sie ładne O RGR :)

    Ja wierzyłem we wzrosty od dziś lub od jutra. Przy 1836 postawiłem na to
    kasę, ale jak z ponad 50 się cofnęliśmy do 42 to wątpliwości
    zwyciężyły i zamknąłem pozycję z kilkoma punktami na plusie. Czy to było
    słuszne - łatwo ocenić ;) Choroba...

  • 5. Data: 2009-07-13 14:09:47
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Lip, 13:39, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Własnie robie sie ładne O RGR :)
    >
    > pzdr
    > DArs

    We wzrosty jeszcze nie wierzę, ale w obronę oporu na SP500 tak.
    Zobaczymy jak moją wiarę zweryfikuje rynek :)

  • 6. Data: 2009-07-13 14:23:13
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Własnie robie sie ładne O RGR :)
    >
    > pzdr
    > DArs

    O Dars, dawno Cię tu nie było ;-)
    We wzrosty pewnie wierzy nie jeden pytanie tylko kiedy miałyby się zacząć
    ;-)
    Na pewno jutro możemy być blisko odpowiedzi na to pytanie: wyniki Goldmana,
    odcięcie kursu na KGHM, dane makro z USA i Europy.
    Będzie się działo.

  • 7. Data: 2009-07-13 17:35:36
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > Własnie robie sie ładne O RGR :)
    >
    > pzdr
    > DArs

    Jakieś wzrosty powinny jeszcze nastąpić tylko chyba nie takie o jakich marzą Ci
    którzy zanoszą kasę do funduszy akcyjnych. Powrót do mocnych spadków jest wielce
    prawdopodobny aby nie powiedzieć pewny.

    http://profesjonalnyinwestor.blogspot.com/2009/07/cz
    y-bessa-to-juz-przeszosc-cz-i_13.html
    Czy bessa to już przeszłość?

  • 8. Data: 2009-07-13 20:22:50
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 13-07-2009 o 19:35:36 dwig <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > marzą Ci
    > którzy zanoszą kasę do funduszy akcyjnych. Powrót do mocnych spadków

    tak ogólnie to prosże o podanie czasu kiedy rosnie kiedy spadnie.
    Bo jak mawiał Kłapouchy: "Pada albo będzie padać".

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-07-13 20:31:37
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Jutro pewnie częśc uwierzy we wzrosty......
    ale czy nie za szybko............

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-07-13 20:43:34