  • 1. Data: 2007-01-17 17:10:08
    Temat: Czy ktoś zna banki on-line na UKRAINIE ???
    Od: "Michał " <m...@g...pl>

    Witam,
    Podczas zeszłorocznego pobytu na Ukrainie próbowałem założyć rachunek bankowy
    z możliwością sprawdzania stanu przez internet. Niestety żaden z
    kilkudziesięciu banków nie miał dostępu przez internet :( Część miała nawet za
    wspólwłaścicieli polskie banki jak Kredyt Bank ale nic się nie dało zrobić.
    Inne ukraińskie się tłumaczyły, że miały dostęp przez sieć ale go zlikwidowały
    ze względów bezpieczeństwa. Szukałem nawet w Odessie i nic. Wygłada na to, że
    jeżeli tam chodzi o banki to są z 20 lat za nami i wciąż dominują rachunki
    przypisane do oddziału i papierki. Kto zna bank z mozliwością prowadzenia
    rachunku w hrywniach i zarządzaniem (przelewy) przez internet niech da znać !!!!
    Pozdrawiam
    GG 2379019

  • 2. Data: 2007-01-17 18:49:19
    Temat: Re: Czy ktoś zna banki on-line na UKRAINIE ???
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    "Michał " <m...@g...pl> schrieb
    > Kto zna bank z mozliwością prowadzenia
    > rachunku w hrywniach i zarządzaniem (przelewy) przez internet niech da
    znać !!!!

    Podlaczam sie rozszerzajac pytanie
    na Rosje, Litwe, Czechy, Wegry i USA.

    hej