  • 1. Data: 2012-12-10 11:54:10
    Temat: Czy mBank działa?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Pojawia się komunikat:
    EFT0419: Otrzymana mapa dla transakcji B483 jest nieprawidłowa (za mało
    linii)

    Czy u was tak samo?

  • 2. Data: 2012-12-10 11:58:22
    Temat: Re: Czy mBank działa?
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:54:10 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
    > Pojawia się komunikat:
    >
    > EFT0419: Otrzymana mapa dla transakcji B483 jest nieprawidłowa (za mało
    >
    > linii)
    >

    > Czy u was tak samo?

    Nie działa. Numer dezinfolini ciagle zajety

  • 3. Data: 2012-12-10 11:58:36
    Od: mohonk <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:54:10 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
    > Pojawia się komunikat: EFT0419: Otrzymana mapa dla transakcji B483 jest
    nieprawidłowa (za mało linii) Czy u was tak samo?

    To samo. Nie mogę też dodzwonić się na infolinię.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-12-10 12:01:50
    Od: m...@g...com

    On Monday, December 10, 2012 11:54:10 AM UTC+1, jureq wrote:
    > Pojawia się komunikat:
    >
    > EFT0419: Otrzymana mapa dla transakcji B483 jest nieprawidłowa (za mało
    >
    > linii)
    >

    > Czy u was tak samo?

    Bank.. Wyłączyli opcję konsultacji telefonicznej..

    Gratulacje
    Niech się nimi zajmie Komisja Nadzoru, albo niech ktoś przynajmniej poleci za takie
    traktowanie klienta.

  • 5. Data: 2012-12-10 12:12:35
    Od: k...@g...com

    Od kilkunastu minut mam ten sam problem... Rachunki i Oszczędności nie działają...

  • 6. Data: 2012-12-10 12:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2012 12:12, k...@g...com pisze:
    > Od kilkunastu minut mam ten sam problem... Rachunki i Oszczędności nie działają...

    U mnie działa.

  • 7. Data: 2012-12-10 12:37:28
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 10 Dec 2012 11:58:36 +0100, mohonk <p...@g...com> wrote:

    > To samo. Nie mogę też dodzwonić się na infolinię.

    W mbanku po prostu zastanawiają się co by tu jeszcze spieprzyć. Jedyna
    dobra rzecz, która im została to prosty i działający system transakcyjny,
    więc poszli z duchem czasu i zaczęli go psuć online, na bieżąco.

    Matt