  • 1. Data: 2004-08-23 18:29:07
    Temat: Czy moge tak?
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Czy moge placic za zgoda wlasciciela karty w sklepach??
    KarKan

    GG:1650271

  • 2. Data: 2004-08-23 18:39:26
    Temat: Re: Czy moge tak?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 20:29:07 +0200, "KarKan" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy moge placic za zgoda wlasciciela karty w sklepach??

    nie możesz posługiwać się nie swoją kartą.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-08-23 20:19:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > nie możesz posługiwać się nie swoją kartą.

    Ależ może. Fizycznie nie ma problemu. Ja nie raz płaciłem kartą żony
    (transakcje internetowe i z PINem).
    Insza inszość, że nie jest to zgodne z regulaminem karty.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-08-23 22:20:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 22:19:06 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Insza inszość, że nie jest to zgodne z regulaminem karty.

    ja właśnie w tym sensie... Mogłem napisać: "możesz, ale nie wolno Ci"
    :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-08-24 08:48:41
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > ja właśnie w tym sensie... Mogłem napisać: "możesz, ale nie wolno Ci"
    > :-)

    "
    - Can I smoke here ?
    - You can but you may not :)
    "

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-09-02 14:38:04
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 12:20 AM, Jarek Andrzejewski wrote:

    > ja właśnie w tym sensie... Mogłem napisać: "możesz, ale nie wolno Ci"
    > :-)

    Gdyby literalnie zinterpretować skrót myślowy "karta, której
    włąscicielem jest kto inny" to praktycznie każdy posługuje się "nie
    swoją kartą" jako, że karta jest własnością banku.

    Właścicielem jest bank, użytkownik jest posiadaczem, lub tym, któremu ją
    wydano :-)

    PZdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-09-28 18:52:05
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Ależ może. Fizycznie nie ma problemu. Ja nie raz płaciłem kartą żony
    > (transakcje internetowe i z PINem).

    nie ma większego problemu, moja dziewczyna płacila moją kartą w kawiarniach
    podpisując się za mnie :)))
    pozdr

  • 8. Data: 2004-09-28 18:55:06
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 20:52:05 +0200, danielos <d...@w...pl> napisał:

    > nie ma wi?kszego problemu, moja dziewczyna p?acila moj? kart? w
    > kawiarniach
    > podpisuj?c si? za mnie :)))

    W pewnym momencie możesz przestać sie z tego faktu śmiać ;-) No albo
    dziewczyna jak wreszcie jakiś przytomny pracownik zatrzyma kartę.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 9. Data: 2004-11-06 14:15:55
    Od: "Arkadiusz Sonta" <g...@n...pl>