  • 1. Data: 2007-04-30 22:05:55
    Temat: Czy mozliwa roznica bank vs. doradca kredytowy?
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    W najblizszych dniach chce zakupic samochod, z racji ze az tak dobrze
    sie nie powodzi to chce z korzystac z kredytu. Znalazlem firme ktora jak
    by handluje kredytami i zaproponowano mi kredyt w Santander Consumer
    Bank SA. Bez pierwszej wplaty po podaniu wieku samochodu jak i marki i
    bez potrzeby wykupienia polisy AC.
    Dziwi mnie jednak ze na stronie samego banku kalkulatir wyraznie az
    prosi o wplate 20% i warunkach zakupu ratalnego jest wymog polisy AC.
    Czy moze byc taka az roznicy miedzy regulaminem banku a firma ktora ma z
    nimi umowe na sprzedaz ich uslug?

    Max

  • 2. Data: 2007-05-01 12:56:47
    Temat: Re: Czy mozliwa roznica bank vs. doradca kredytowy?
    Od: "BP" <a...@f...it>

    > Czy moze byc taka az roznicy miedzy regulaminem banku a firma ktora ma z
    > nimi umowe na sprzedaz ich uslug?

    Regulamin jest od tego aby go zmieniać w umowie :) więc zobacz które punkty
    regulaminu uchyla/zmienia podpisywana przez Ciebie umowa. Umowa ma zawsze
    pierszeństwo PRZED regulaminem a regulamin OBOWIĄZUJE w sprawach
    NIEOPISANYCH w umowie.
    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/

  • 3. Data: 2007-05-02 08:58:48
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    BP pisze:

> [...]
    > regulaminu uchyla/zmienia podpisywana przez Ciebie umowa. Umowa ma zawsze
    > pierszeństwo PRZED regulaminem a regulamin OBOWIĄZUJE w sprawach

    Dziekuje za wyjasnienie.

    Max