  • 1. Data: 2009-11-06 11:44:35
    Temat: Czy można być zwolennikiem PIS i UPR jednocześnie?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Przykład Jurka Olszewskiego pokazuje, że można.
    Dziwne bo te partie mają diametralnie różne programy.
    Jerzy, czy możesz wytłumaczyć tę sprzeczność w swoich poglądach?

  • 2. Data: 2009-11-06 11:59:50
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
    > Przykład Jurka Olszewskiego pokazuje, że można.
    > Dziwne bo te partie mają diametralnie różne programy.
    > Jerzy, czy możesz wytłumaczyć tę sprzeczność w swoich poglądach?

    Mylisz się głęboko.
    Już to pisałem.

    "Silne państwo, proste prawa, mniej podatków - jasna sprawa !"

    Przemyśl to, a wyjdzie Ci z całą pewnością, jeśli zrobisz to uczciwie,
    że najbliżej tego hasła z obecnych realnych sił politycznych jest PIS.
    Nigdy nie twierdziłem (co mi wmawiano), że to jakiś ideał. To jest po
    prostu wszytko, co jest realne dla autentycznego
    konserwatywnego-liberała do wybrania dzisiaj w Pomrocznej.

    Zresztą chyba pamiętasz, z jakiej uchwały znany jest najbardziej JKM i
    jakie konsekwencje tego wydarzenia miały miejsce w czerwcową noc 1992 ?

    Zlepek "PIS-Radio Maryja (czytaj ciemnogród)" , to prosty propagandowy
    chwyt wymyślony w sztabach PO i lewicy. Zadziwiające , jak łatwo dało
    się nabrać tylu ludzi na te proste chwyty.

  • 3. Data: 2009-11-06 12:04:17
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Przykład Jurka Olszewskiego pokazuje, że można.
    > Dziwne bo te partie mają diametralnie różne programy.

    Ja jestem zwolennikiem róznych rzeczy w programach każdej partii, którą
    wymienisz.
    Nie ma to najmniejszego zwiazku z tym, który program sie wybiera, gdy trzeba
    wybrąc jeden całosciowo i wyeliminować inne, nie majac na nie wpływu.
    Zaczynasz jakieś bezsensowne bicie piany.

  • 4. Data: 2009-11-06 12:52:53
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

[...]

    Raczysz chyba sobie żartować !!!
    Jedyną rzeczą która łączy J.Kaczyńskiego i J.K.Mikke to skłonność do rządów
    dyktatorskich, tylko w przypadku PIS-u nazywało się to dla zamydlenia oczu
    IV RP a w przypadku UPR "monarchią konstytucyjną".
    Obydwie partie tak naprawdę chciały zbudować quasi-dyktaturę.
    Poza tym różni je wszystko.

    p.s Sojusz PIS-o.Rydzyk i jego hufce to nie był propagandowy chwyt tylko
    niestety autentyczna próba zbudowania ustroju ludowo-narodowego podlanego
    sosem polskiego zaściankowego pseudokatolicyzmu.
    Nie na darmo bazą wyborczą dla braci Kaczyńskich był ciemnogród spod znaku
    Radia Maryja, bezrobotni, rolnicy i otumaniona pseudointeligencja.

    Przypomnij sobie z jaką zajadłością PIS0owska koalicja zaatakowała tzw.
    oligarchów czyli czołówkę polskich przedsiębiorców i biznesmenów.

  • 5. Data: 2009-11-06 13:49:56
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " XXL"

    > Przypomnij sobie z jaką zajadłością PIS0owska koalicja zaatakowała tzw.
    > oligarchów czyli czołówkę polskich przedsiębiorców i biznesmenów.

    zbynio wydmuchał rycha mimo, ze rychu znał lesia

  • 6. Data: 2009-11-06 14:15:06
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
    > Przypomnij sobie z jaką zajadłością PIS0owska koalicja zaatakowała tzw.
    > oligarchów czyli czołówkę polskich przedsiębiorców i biznesmenów.

    Już samo pojęcie "oligarcha" jest charakterystyczne dla krajów trzeciego
    świata nie mających nic wspólnego z demokratycznymi Państwami Prawa.

    Przyjrzenie się łapkom "oligarchów" jest w dobrze pojętym interesie
    wszystkich normalnych i rzetelnych przedsiębiorców. Powinieneś o tym
    wiedzieć.

    Ta czołówka zajmowała się głownie paserstwem na drodze między państwowym
    monopolem strukturalny (np. TPSA), a własnością prywatną (a nawet
    państwową - Francuską) lub inny przykład (ZUS - Płatnik i te sprawy).

  • 7. Data: 2009-11-06 14:30:04
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Jakim "paserstwem" zajmują się zaatakowani wściekle przez propagandówkę PIS-u
    przy aplauzie różnej maści oszołomów i ciemnoty tacy biznesmeni jak
    R.Czarnecki, R.Krauze, Z.Solorz-Żak, M.Sołowow i wielu innych?

    I drugie pytanie: ile miejsc pracy stworzył J.Kaczyński w porównaniu z wyżej
    wymienionymi przedsiębiorcami i biznesmenami?

  • 8. Data: 2009-11-06 14:33:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    >
    > I drugie pytanie: ile miejsc pracy stworzył J.Kaczyński w porównaniu z wyżej
    > wymienionymi przedsiębiorcami i biznesmenami?

    Jak Ty tego nie wiesz, to dalsza rozmowa niczego nowego nie wniesie.

  • 9. Data: 2009-11-06 14:47:45
    Od: "ML" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zlepek "PIS-Radio Maryja (czytaj ciemnogród)" , to prosty propagandowy
    > chwyt wymyślony w sztabach PO i lewicy. Zadziwiające , jak łatwo dało się

    A czy zgodzisz się że na wykresie popularności PiS mamy odwóconą RGR?
    ML

  • 10. Data: 2009-11-06 16:59:07
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przykład Jurka Olszewskiego pokazuje, że można.
    > Dziwne bo te partie mają diametralnie różne programy.
    > Jerzy, czy możesz wytłumaczyć tę sprzeczność w swoich poglądach?

    A ja zapytam ciebie, Jak można być zwolennikiem partii, której program
    sobie, a realizacja programu sobie?

    Wracając do głównego pytania - można. Najpierw prawo i sprawiedliwość,
    rozliczyć zbrodniarzy na narodzie, potem monarchia (z J.K.M. albo J.K. jako
    królem) Może być wybieralny.

    kc