    From: "abc" <w...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy open finance jest OK?
    Date: Mon, 30 Jun 2008 12:11:36 +0000 (UTC)

    Witam,
    miałem spotkanie w Open Finance ws. hipotecznego. Mam wrażenie, że strasznie
    są nachalni. Nie powiedziałem NIE, nie powiedziałem TAK, badają mozliwośći
    itp. Ale już na wstępie mam podać adres, pesel itp. Potrzebne do negocjacji,
    bodajże z bankiem Millenium. Co o tym sądzicie? Po co im moje dane osobowe?
    Można przecież przed jakimiś konkretami bazować na danych przybliżonych.
    Jakoś mi się odwidziało z nimi współpracować. Może to standardowa procedura?