  • 41. Data: 2009-11-02 14:17:09
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotÄ?Ĺ?wki jest transakcj??
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    marko1a napisal(a):

    > Jestes tępy jak obuch od siekiery. Przecież napisałem że po którymœ razie

    gratuluję poziomu dyskusji. W banku też tak pani powiedziałeś?

    > wyczulony na takie sytuacje, wyjštkowo wskrupulatnie przyglšdam się temu co
    > naciskam.

    złóż reklamację a nie żalisz się. To że się przyglądasz nie znaczy że się nie
    naciąłeś, człowiek istota ułomna.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 42. Data: 2009-11-02 14:18:08
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotówki jest transakcj??
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Aha, na koncie mozesz miec ) przez rok i tak nic nie zaplacisz... dlaczego
    > wiec tu mozna a w Polsce sie nie da?

    Kłamiesz. Da się.

    Wskaz wiec jeden jedyny taki bank w ktorym jest wszystko 100% darmowe (aha,
    mala uwaga nie moze byc wylacznie internetowy!)

  • 43. Data: 2009-11-02 14:31:38
    Od: Michal <m...@n...org>

    Co masz na myśli pt "wszystko jest darmowe"? A czy ta kasa, z której
    pobiera wypłatę ktoś gotówkowo jest "darmowa"? A portfel w którym to
    nosi i buty, w których idzie do kasy też mają takie być?

    Pytałes o prowadzenie rachunku, kartę debetową, wypłaty z bankomatów itd.

    Są takie banki i tyle. Ale na tym poziomie nie warto dyskutować-
    poczytałem inne Twoje posty no i jak widać nie za wiele jest w stanie
    zmieścić się w Twojej głowie. Przynajmniej w tym temacie.

    --
    Michał

  • 44. Data: 2009-11-02 15:32:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Michal" news:hcmqkr$qct$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    Nie odpowiadał na post tak jak byś zakładał nowy temat bo się lekka zamotka
    robi w dyskusji :)
    Przynajmniej zostaw nazwę/ksywkę użytkownika grupy, któremu odpowiadasz.

    Pozdrawiam.

  • 45. Data: 2009-11-03 11:59:55
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotĂ??Äą?wki jest transakcj??
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > gratuluję poziomu dyskusji. W banku też tak pani powiedziałeś?

    > złóż reklamację a nie żalisz się. To że się przyglądasz nie znaczy
    > że się nie
    > naciąłeś, człowiek istota ułomna.

    Znowu nie doczytales. Pisalem wczesniej wyrazie ze bylem w banku z reklamacja.

    Marek