  • 71. Data: 2010-05-13 20:23:07
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > PO w kryzysie już zrobiła więcej niż PIS w czasie prosperity 2005-2007 !!!

    A możesz wymienić co takiego zrobiła PO "więcej" dla kraju oprócz
    zadłużenia go na kolejne 24 + 50 mld zł, wymachiwania przez Palikota
    kutasem, i łzami posłanki Sawickiej ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 72. Data: 2010-05-14 08:02:35
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    A mozesz wymienic co takiego zrobila PO "wiecej" dla kraju oprocz
    zadluzenia go na kolejne 24 + 50 mld z=B3, wymachiwania przez Palikota
    kutasem, i lzami poslanki Sawickiej ?
    śledził co się dzieje w REALNYM świecie to nie zadawał byś pytań jak laik.
    Polecam wywiad z premierem Tuskiem zamieszczony w "Polityce" z 21 listopada
    2009r. w którym podsumowuje on 2 lata swoich rządów i mówi o sukcesach oraz
    porażkach.
    Jak przeczytasz to wrócimy do merytorycznej dyskusji a nie pisania bzdur o
    Palikocie i Sawickiej.

  • 73. Data: 2010-05-14 20:01:28
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > 2009r. w którym podsumowuje on 2 lata swoich rządów i mówi o sukcesach oraz

    A mógłbyś kolego (propagandzisto) Sławku podać jakiś link
    nakierowywujący do tegoż wywiadu , bo od jakiegoś czasu po
    przypadkowej wizycie na blogu u posła Palikota....:

    Ty-kanie
    http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.
    html

    "[...]Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan
    Niesiołowski zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy",
    "Jakim prawem tam stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński
    traci wówczas pewność siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie
    jesteśmy po imieniu", ale już bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym
    razem wychodzi z sali sejmowej - tak jest zdenerwowany, blady i
    nieprzytomny z nerwów. [...]".

    ....pousuwałem w swoim czytniku RSS wszystkich nazwijmy to
    "prominentnych działaczy PO", dochodząc do wniosku, że czytanie
    takiego gówna nie ma najmniejszego sensu ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 74. Data: 2010-07-07 14:56:24
    Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com>

    "skippy" <a...@n...ma> wrote in message news:hseb61$lt8$1@news.onet.pl...

    Oczywiscie - dzisiaj juz nie potrzeba programu,
    zeby wygrywac. Taka demokracja smutno sie kojarzy.

    Pytanie: na co glosują więc ludzie skoro nie na program???
    Czym sie kierują? Krzywdami? Emocjami?
    Kto komu poda kartkę podczas debaty telewizyjnej? :)

    Pozdrawiam,
    Druch