  • Data: 2004-02-09 15:12:29
    Temat: Czy słusznie pobrali prowizje (karną)?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam e-konto w LukasB. 3-go lutego wyplacilem sobie ostatnie 50pln
    konta, za pomoca karty. Tego samego dnia lukas sobie wymyslil ze mi
    pobierze prowizje za uzytkowanie karty (1pln). Jakos tak sie dziwnie
    stalo ze ta prowizje pobrali mi chyba chwile przed wyplata z bankomatu
    tych 50pln. Tak wiec powstal debet w wysokosci -1pln na koncie. Dzis
    zagladam przez net na konto, a tam debet i jakas prowizja w wysokosci
    30pln. Co to jest ta prowizja? W historii rachunku jej nie mam i juz
    sam nie wiem co o tym myslec? To kara za debet?
    Czy za ten debet slusznie mnie ukarali? W styczniu nie mialem zadnej
    oplaty za VE, tu nagle sie pojawia w dniu w ktorym wyplacilem kase.
    Karte mam wazna do konca tego miesiaca i prosilem o jej nie wznawianie
    wlasnie zeby nie placic tej miesiecznej oplaty...

    Mial ktos taka sytuacje?
    Wojtek