  • 11. Data: 2004-02-10 12:00:24
    Temat: Re: Czy słusznie pobrali prowizje (karną)?
    Od: d...@p...onet.pl

    > Tu akurat się mylisz.
    > np. mam konta: Lukas, ING, Multibank, mBank,
    >
    > Lukas nie pobiera a Multi,mbanbk i ING debetują własnymi odsetkami i
    > prowizjami(widziałem na wyciągach znajomych na 1000%).
    >
    > Musisz pamiętać o jednym w Lukasie. Jak nie masz kasy i są naliczane jakieś
    > opłaty. odsetki...to wszystko się zbiera w polu "zaległe prowizje".
    > Po wpływie jest to pobierane w całości lub częściowo jak wpływ
    > jest mniejszy.
    >
    > Natomiast w opisanej sytuacji było inaczej:

> [...]

    ZAPOMNIAŁEM JESZCZE O...
    Jeżeli masz własne środki i pojawi się blokada z transakcji, to
    dalej masz dostępne środki na koncie i z tych środków pobierane są
    opłaty, dlatego jak transakcja się rozlicza to "masz problem".

  • 12. Data: 2004-02-10 15:08:54
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 13:00:24 +0100, domis napisal/a:

> [...]

    rozumiem, że ta "kara" została nałozona bardzo szybko??
    mi kiedyś zdarzyło się mieć przez jakieś dwa dni saldo -7 PLN i bank nie
    miał żadnych zastrzezen ani dodatkowych opłat nie naliczył.
    Krzysiek

  • 13. Data: 2004-02-10 16:24:15
    Temat: Re: Re: Czy s?usznie pobrali prowizje (karn?)?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >rozumiem, że ta "kara" została nałozona bardzo szybko??
    nie wiem dokladnie, ale pewnie po 1 lub 2 dniach...

  • 14. Data: 2004-02-10 16:27:04
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Teraz cos LB pomotal ze swoim interfejsem obslugi i zniknela mi cala
    korespondencja z "pytan i odpowiedzi"... Co za pech!

  • 15. Data: 2004-02-10 19:26:37
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Na przykład?

    Citibank. Zlecenie stałe tez nie wyjdzie jesli nie ma srodkow.

    Pozdrawiam
    Piotrek