  • 11. Data: 2012-01-27 07:08:24
    Temat: Re: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek" <a...@d...ed> napisał w wiadomości
    news:4f21a51c$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ludzie mają krótką pamięć - pamiętasz jak to było za AWS, i kim był Buzek
    > względem Krzaklewskiego? Moim zdaniem nic się nie zmieniło bo cytując
    > Machiavellego "Tych, którzy stają się zależnymi, należy honorować i
    > miłować, zwłaszcza gdy nie są chciwi" - ten sam tłoczek, w tej samej
    > strzykawce tylko w innych rękach.

    Popieram!

  • 12. Data: 2012-01-27 20:58:20
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:11:51 +0100, Endriu napisał(a):

    > Ja nie chcę XIX wiecznego kapitalizmu. Ja chce zakazu ustalania deficytu
    > budżetowego. Nie chce aby takie patałachy jak Jerzy Buzek dal swoich
    > partykularnych interesów zadłużali mój kraj, czyli mnie i moje dzieci.
    >
    > Jak nie macie skurwysyny pieniedzy to budujcie stadionów na kredyt od któych
    > tylko chordy idiotów-kibiców będą się napierdalać po ulicach, a ja za
    > policyjną ochronę tej całej zgrai nawiedzonych idiotów będę musiał płacić ze
    > swojej kieszeni ....

    Dlatego Tusku obiecał policji i wojsku podwyżki po 300zł na łeb. (Jeszcze
    by tego brakowało żeby policja wyszła na ulice ;)
    A co do stadionów to bardzo mi się podobało, że mimo braku formalnego
    odbioru stadionu tzw. narodowego, PZPN ustalił że mecz z Portugalią
    (bodajże) odbędzie się na tym właśnie stadionie jak równiez ustalił ceny
    biletów. To takie plucie w twarz całemu państwu: "wybudujcie nam stadion,
    żebyśmy mogli kasę trzepać" W końcu żeby utrzymać 18 członków zarządu PZPN
    to kasy trzeba niemało. Ale tak jak pisał totus, w budżecie nie przewiduje
    się wydatków na PZPN

  • 13. Data: 2012-01-30 08:59:52
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu: czy przeczytałeś artykuł w świąteczno-noworocznej "Polityce" który
    rekomendowałem: "Kadry spod muszki" ?
    Znani politycy, którzy zaliczyli przygodę z UPR piszą prawdę o Korwinie-Mikke,
    Michalkiewiczu i funkcjonowaniu "jedynej prawdziwej formacji prokapitalistycznej".
    Publicysta i celebryta JKM umie czarować swoich wielbicieli wizją
    ultraliberalnego raju. A wszystko po to, żeby dobrze sprzedawały się jego
    książki i artykuły w gazetach :-)

  • 14. Data: 2012-01-30 09:51:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A wszystko po to, żeby dobrze sprzedawały się jego
    > książki i artykuły w gazetach :-)

    Nie kolego Sławku. Ksiązki i artykuły w gazetach to tylko środek do tego aby
    po przejęciu włądzy wsadzić 3/4 politycznego estabishmentu do pierdla za
    rozkradanie mojego kraju i oddawanie go w niewolę innym panstwom oraz
    lichwiarskiej miedzynarodówce.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2012-01-30 10:11:35
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Przejęciu władzy przez kogo? Przez celebrytów mających 1-2% poparcia wyborców?
    W jaki sposób ta utopia mogłaby się zrealizować jeśli rozsądni ludzie wiedzą,
    że to wyłącznie publicystyczna ściema?

  • 16. Data: 2012-01-30 10:30:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > W jaki sposób ta utopia mogłaby się zrealizować jeśli rozsądni ludzie
    > wiedzą,
    > że to wyłącznie publicystyczna ściema?

    Kolego Sławku polityczną sciemą to są przedewszytskim reformy twojego
    ulubieńca eurodeputowanego z poparciem "największych europejskich partii
    chadeckich" z których to twój kolejny idol "płemieł" będzie musiał się za
    niedługo wycofywać na skutek nie pierwszego już na ziemiach Polski
    bankructwa i kolapsu systemu.

    Idziesz w zaparte, wierzysz w cudowne rozmonożenie eurosów w ECB a ja ci
    mówię, że nie tędy droga ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2012-02-18 08:30:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.

    Zastanów się Sławku lepiej czy warto zachwycać się idolkami warszawskiego
    salonu które licząc na "państwowe" emerytury mordują swoje własne
    nienarodzone dzieci....:

    Czubaszek: wolę być "zimną suką" niż "matką Polką"
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/czubaszek:_wo
    le_byc_zimna_suka_niz_matka_polka_18780

    ... czy może jednak pragmatycznie spojrzec w przyszłość i wsłuchac sie w to
    co mówi twój wicepremier .....

    Pawlak nie wierzy w państwowe emerytury
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Ps5GrpJnPzA

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2012-02-19 09:48:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Pawlak nie wierzy w państwowe emerytury
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Ps5GrpJnPzA

    Jak to minister życzy swoimi lemingom wszystkiego najlepszego ....

    Prawdziwy cel "reformy" emerytalnej
    http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/53160,prawd
    ziwy-cel-reformy-emerytalnej

    "[...] Rzeczywiście w audycji TOK FM szef resortu finansów odkrył się
    zupełnie i zauważył "żeby emerytura była godziwa, no to niestety- mówimy o
    przykrych rzeczach, ale jest to konieczne-przejście na emeryturę musi być na
    tyle późne, żeby oczekiwana przeciętna długość życia, nie była bardzo długa
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2012-02-19 09:57:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > na tyle późne, żeby oczekiwana przeciętna długość życia, nie była bardzo

    No ale przecież to jest truizm.

  • 20. Data: 2012-02-19 10:13:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No ale przecież to jest truizm.

    Jeździj tym swoim autobusem do 90-tki, aż zdechniesz przy kółku ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/