  • 11. Data: 2007-04-30 11:49:40
    Temat: Re: Czy to dalej aktualne?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f141jl$sl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To co napisałeś nie zmienia faktu, że banki obciążają takimi
    > transakcjami posiadacza karty.

    Z własnego doświadczenia - LUKAS uznał reklamację bez żadnych
    problemów, aczkolwiek formalnie trwało to pół roku (kasa wróciła
    natychmiast po złożeniu reklamacji).

    A więc nie wszędzie jest tak jak piszesz.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 12. Data: 2007-04-30 11:51:41
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    witek wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że sady mają inne zdanie.

    Poproszę o przykłady takich wyroków, jeżeli zapadły.

  • 13. Data: 2007-04-30 11:54:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Telesfor Baudot wrote:

    > Z własnego doświadczenia - LUKAS uznał reklamację bez żadnych
    > problemów, aczkolwiek formalnie trwało to pół roku (kasa wróciła
    > natychmiast po złożeniu reklamacji).
    >
    > A więc nie wszędzie jest tak jak piszesz.

    Cieszę się że tak też bywa.
    Możesz napisać, jak kiedy to mniej więcej było i jakie były okoliczności
    (np. czy w transakcji był zgodny adres, CVV itd.)?

  • 14. Data: 2007-04-30 12:06:04
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    > Cieszę się że tak też bywa.
    > Możesz napisać, jak kiedy to mniej więcej było i jakie były
    > okoliczności (np. czy w transakcji był zgodny adres, CVV itd.)?

    Transakcja w lipcu 2006 w jakimś sklepie internetowym w Kanadzie na
    jakieś 300 zł (w przeliczeniu). Oprotestowałem i już. Nie wiem na
    jakiej podstawie uznali i czy dane były zgodne. Po prostu ja tego nie
    płaciłem i nie musiałem udowadniać, ze nie jestem wielbłądem..

    --
    Telesfor BAUDOT