  • 1. Data: 2009-10-22 18:51:38
    Temat: Czy to możliwe Dieter?
    Od: k...@o...pl

    Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku wyniesie
    5500. Czy to możliwe???

  • 2. Data: 2009-10-22 19:11:57
    Temat: Re: Czy to możliwe Dieter?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie.

    D.

  • 3. Data: 2009-10-22 19:12:25
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    <k...@o...pl> wrote in message
    > Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku
    > wyniesie
    > 5500. Czy to możliwe???

    U niego wszystko jest wielce mozliwe......

  • 4. Data: 2009-10-22 19:14:52
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku
    wyniesi
    > 5500. Czy to możliwe???

    Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)

    kc

  • 5. Data: 2009-10-22 19:17:20
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > wyniesi
    >>

    > Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)

    1111

  • 6. Data: 2009-10-22 19:20:27
    Od: k...@o...pl

    > Nie.
    >
    > D.

    Na razie idzie pewnym krokiem. Pierwszy poważny przystanek na 3100-3200. Ciekaw
    jestem co by mogło być tym motorem napędowym z 2500 na 5500. Była szansa aby było
    inaczej, ale wybicie ponad ostatnie szczyty??? Chyba, że się jeszcze opamiętają,
    ale to musiałoby już srutnąć.

  • 7. Data: 2009-10-22 19:21:23
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    beznick <x...@a...cd> napisał(a):

    > Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > 1111

    Brawo, szybka odpowiedź. Też mi tak wychodzi

    kc

  • 8. Data: 2009-10-22 19:22:43
    Od: k...@o...pl

    > wyniesi
    > >

    > Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)
    >
    > kc

    Oczywiście 1300 albo przynajmniej podążanie w tym kierunku.

  • 9. Data: 2009-10-22 19:47:57
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Oczywiście 1300 albo przynajmniej podążanie w tym kierunku.

    Fantastyczna metoda, podaje nie tylko czas ale i poziomy. Muszę się tym
    zainteresować. Mówimy o tym, prawda?:

    mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/60/16.pdf

    Tylko, że jej tu tak nie reklamują. Chyba, że to nie to, bo piszesz "czysta
    metoda porównawcza".

    kc

  • 10. Data: 2009-10-23 07:31:18
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/60/16.pdf
    >
    > Tylko, że jej tu tak nie reklamują. Chyba, że to nie to, bo piszesz "czysta

    To mam rozumieć, że ktoś podobną prognozę wystawił. Zaraz zobaczę ten adres,
    tylko mam nadzieję, że poprawny. Ja tylko rzuciłem okiem na wykres i tak pi razy
    oko oszacowałem przyszłe ruchy zwłaszcza, że moja teoria zaczyna się ziszczać,
    no może trochę w czasie się rozciąga, ale to nic dziwnego przy takiej skali
    wahań.