    From: "B@ton" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy warto - Citibank...
    Date: Tue, 8 Oct 2002 10:07:24 +0200

    Witam

    Wczoraj firme w ktorej pracuje odwiedzil pracownik Citibanku. Podobno dzieki
    temu iz prowadzimy rachunki firmowe w 2 duzych bankach moze zaproponowac
    czlonkom zarzadu karty kredytowe.

    Oczywiscie do wydania tych kart nie potrzeba spelniac zadnych warunkow.
    Wystarcza kserokopie dowodow osobistych.

    Zaproponowal karty Silver lub Gold w standardzie Visa lub Mastercard z
    limitami 10KPLN lub 15KPLN (gold).

    Moje pytanie wyglada nastepujaco: czy warto wziasc te karty? Czy szary
    czlowiek z ulicy ma trudnosci z ich otrzymaniem (wysokie wymagania). Czy
    znajac zla opinie jaka ciszy sie citibank tutaj na grupie jest sens wiazania
    sie z nim? Czy te karty warte sa swojej ceny? Ktora wybrac?

    Bardzo prosze o opinie

    Dodam, ze osobiscie nie jestem czlonkiem zarzadu w/w firmy ;) jest nim moj
    Ojciec. On nie potrzebuje tej karty, ale chetnie mi ja "wypozyczy".
    Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze to nie do konca mozliwe. Interesuje mnie
    jednak wykorzystanie tej karty glownie jako zrodla szybkiego kredytu bez
    zobowiazan (gotowka z bankomatu), a takze jako sposob realizowania
    transakcji netowych... Ostatecznie moge wyrobic dodatkowa karte, juz na mnie
    osobiscie...

    Za wszystkie uwagi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam

    Baton