  • 1. Data: 2002-08-08 06:46:50
    Temat: Czy warto brać kredyt w CHF w Millennium Banku ???
    Od: "moje" <w...@p...onet.pl>

    Jest bardzo nisko oprocentowany dla CHF tzn. 2 % prowizji + 0,92 % Libor
    czyli tylko 2,92 % to jest podejrzanie atrakcyjne. Czy ktoś spłaca taki ??
    proszę o opinie.

  • 2. Data: 2002-08-08 07:21:31
    Temat: Re: Czy warto brać kredyt w CHF w Millennium Banku ???
    Od: "Michal Adamczewski" <m...@w...pl>

    > Jest bardzo nisko oprocentowany dla CHF tzn. 2 % prowizji + 0,92 % Libor
    > czyli tylko 2,92 % to jest podejrzanie atrakcyjne. Czy ktoś spłaca taki ??
    > proszę o opinie.

    2% prowizji jest kiedy masz powyzej 50% wlasnego wkladu.
    2,5% 30%-50% i 3% ponizej 30%.
    Nie wiem jak zachowuje sie Libor w dluzszym okresie czasu
    ale jeszcze przed rokiem byl na poziomie 3%, tak ze pewnie jest teraz niski.

    Ale chyba i tak nigdzie nie ma nizszego oprocentowania.
    Ja bede splacal bo dostalem taki kredyt.
    Na razie wszystko jest ok.

    pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2002-08-08 18:40:27
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Jest bardzo nisko oprocentowany dla CHF tzn. 2 % prowizji + 0,92 % Libor
    > czyli tylko 2,92 % to jest podejrzanie atrakcyjne. Czy ktoś spłaca taki ??
    > proszę o opinie.
    Chyba coś pomyliłeś - LIBOR nie wynosi 0,92%... na pewno marża jest niższa
    (z tego co pomiętam, wcześniej była jakaś promocja z oprocentowaniem 3,25%,
    ale przy pierwszej zmianie oprocentowanie, wracało ono do najniższego aktualnego
    poziomu - wtedy było to 3,40%)
    Jeśli chodzi o sam kredyt... to jest on "akceptowalny" pod warunkiem, że:
    - akceptujesz ubezpieczenie na życie któego wymagają
    - masz sporo czasu... żeby poczekać na decyzję
    - nie będziesz zadawał "trudnych pytań" ;-))))
    pzdr
    .:jazzoo:.

  • 4. Data: 2002-08-09 18:58:11
    Temat: Odp: Czy warto brać kredyt w CHF w Millennium Banku ???
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik .:jazoo:. <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aivq69$jls$...@n...tpi.pl...

    LONDYN (LIBOR) 1 tydz. 1 mies. 2 mies. 3 mies. 6 mies. 1 rok
    CHF 0,7783 0,7800 0,7983 0,8117 0,8733 1,0467

    Libor
    > Chyba coś pomyliłeś - LIBOR nie wynosi 0,92%...

    Dokladnie!!. Musial pomylic, gdyz LIBOR CHF 6M wynosi 0,8733 wedlug stanu na
    9 sierpnia 2002, a LIBOR 3M jest jeszcze mniejszy - 0,8117

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."

  • 5. Data: 2002-08-11 19:10:28
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "moje" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest bardzo nisko oprocentowany dla CHF tzn. 2 % prowizji + 0,92 % Libor
    > czyli tylko 2,92 % to jest podejrzanie atrakcyjne. Czy ktoś spłaca taki ??
    > proszę o opinie.

    a czy przypadkiem marża banku nie została ograniczona czasowo w regulaminie
    stanowiącym załącznik do umowy??? np. do końca b.r. Proponuję dokładnie
    przestudiować warunki umowy i wszelkie regulaminy.

    pozdrav
    siepacz