  • 1. Data: 2009-08-07 13:16:22
    Temat: Czy warto teraz kupowac USD?
    Od: Majorrro <c...@o...pl>

    EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
    umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?

  • 2. Data: 2009-08-07 13:30:25
    Temat: Re: Czy warto teraz kupowac USD? - specjalista od walut proszony o komentarz!
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Uzytkownik "Majorrro" <c...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
    > umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?

    To ja przy okazji poprosze o komentarz do tego irracjonalnego zachowania
    dzisiejszego EURUSD, który wyszedl dolem mimo, ze indeksy wystrzelily w
    góre, na ogól dzieje sie dokladnie odwrotnie, dlaczego tak sie stalo? Jakies
    pomysly?

  • 3. Data: 2009-08-07 13:31:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > dzisiejszego EURUSD, który wyszedl dolem mimo, ze indeksy wystrzelily w
    > góre, na ogól dzieje sie dokladnie odwrotnie, dlaczego tak sie stalo?

    koniec recesji i amerykanie beda mogili jednak splacic swoje dlugi :)
    (sarkazm).

    george

  • 4. Data: 2009-08-07 13:40:12
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > koniec recesji i amerykanie beda mogili jednak splacic swoje dlugi :)
    > (sarkazm).
    >
    > george

    Sarkazm wystarczajaco czytelny bez tych przypisów w nawiasie ;-)
    Splacanie amerykanskiego dlugu powinno niedlugo wejsc do mitologii jako
    jedna z prac herkulesa, ewentualnie jako odpowiednik Syzyfowej pracy ;-)
    Tylko, ze ja pytalem powaznie! :-)
    Czy ktos spróbuje powaznie odpowiedziec ;-)?

  • 5. Data: 2009-08-07 13:57:57
    Od: Majorrro <c...@o...pl>

    On 7 Sie, 15:40, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:

> [...]
    > Tylko, ze ja pytalem powaznie! :-)
    > Czy ktos spróbuje powaznie odpowiedziec ;-)?

    Wg. mnie zachowanie gield powinno miec odzwierciedlenie na parze
    EURUSD. Jezeli tak nie jest to znaczy, ze nie ma co wierzyc we wzrosty
    i to nie zadna hossa.
    Dlatego nie patrzac na nic zapakowalem dzisiaj L na USDPLN po danych
    jak troche stanialo:)

  • 6. Data: 2009-08-07 15:16:19
    Temat: Re: Czy warto teraz kupowac USD?
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Amerykanie wpakowali sporo pieniedzy w gospodarke.
    Ich zadluzenie delikatnie mowiac jest spore.
    Typowa obrona przed inflacja jest podniesienie stop procentowych.
    Przewaznie powoduje to wzrost waluty.

    Dowcip polega na tym, ze jezeli Amerykanie podniosa stopy to
    - nie beda w stanie splacac dlugu
    - zarzna ledwie zipiaca gospodarke

    Jezeli nie podniosa to inflacja bedzie wyzsza od stop procentowych.
    To chyba nie jest dobre dla waluty...

    pozdr
    IWSP

  • 7. Data: 2009-08-07 15:28:30
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Sie, 15:30, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    > góre, na ogól dzieje sie dokladnie odwrotnie, dlaczego tak sie stalo? Jakies

    Podobne zachowanie było rok temu u nas na WIG20. Indeks szedł do góry
    a na złotówce było konkretne osłabienie. Mijało kilka godzin lub dzień
    i indeks leciał za złotówką. Waluta była swoistego rodzaju wskaźnikiem
    wyprzedzającym :)
    Niedługo (dziś lub poniedziałek) przekonamy się czy EURUSD miał rację,
    że nie wierzy w giełdowe wzrosty.

  • 8. Data: 2009-08-07 15:40:57
    Temat: Re: Czy warto teraz kupowac USD? - specjalista od walut proszony
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    [...]
    > Podobne zachowanie by=B3o rok temu u nas na WIG20. Indeks szed=B3 do g=F3ry
    > a na z=B3ot=F3wce by=B3o konkretne os=B3abienie. Mija=B3o kilka godzin lub =
    > dzie=F1
    > i indeks lecia=B3 za z=B3ot=F3wk=B1. Waluta by=B3a swoistego rodzaju wska=
    > =BCnikiem
    > wyprzedzaj=B1cym :)
    > Nied=B3ugo (dzi=B6 lub poniedzia=B3ek) przekonamy si=EA czy EURUSD mia=B3 r=
    > acj=EA,
    > =BFe nie wierzy w gie=B3dowe wzrosty.

    Jak DJ i S&P pojda w gore to jeszcze na jakis czas pociagna nasz rynek,
    alternatywa jest ze nie pociagna :)

    pozdr
    IWSP

  • 9. Data: 2009-08-07 15:50:26
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Majorrro <c...@o...pl> napisał(a):

    > EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
    > umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?
    [...]
    1.
    ostatnio mozna w mediach napotkac informacje z bankow zachodnich, ze
    gospodarka polska ma sie dobrze i waluta nasza bedzie sie umacniac,
    oznacza to ze zajeli dluga pozycje na naszej walucie i graja na jej wzrost -
    pytanie ibrzmi jakim zyskiem sie zadowola? ostatnio (ubiegly rok, poczatek
    obecnego) grali na spadek zlotego i udalo im sie ladnie pociagnac nasza walute
    w dol...

    2.
    jakis dobry duszek polskiej waluty broni poziomu 2.90/2.91 USD/PLN, ciekawe
    jak dlugo bedzie sie opiekowal zlotowka

    pozdr
    IWSP

  • 10. Data: 2009-08-07 16:05:32