  • 1. Data: 2011-10-15 13:24:39
    Temat: Czy wypowiadac umowe ramowa w OF?
    Od: "Raf" <m...@g...pl>

    Hej

    Ostatnio zrezygnowalem z KK KIS.
    Wyrabiajac ta karte podpisywalem umowe ramowa.

    Poniewaz nie mam aktualnie zadnego produktu z grupy Getinu zastanawiam sie nad
    wypowiedzeniem tej umowy.

    Nie majac w tej chwili zadnego produktu z tej umowy na chwile obecna jest
    wazny tylko jeden punkt - o BTE.

    Jak mysliscie, jest sens wypowiedziec ta umowe?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-10-15 15:16:22
    Temat: Re: Czy wypowiadac umowe ramowa w OF?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-10-15 15:24, Raf pisze:

    > Poniewaz nie mam aktualnie zadnego produktu z grupy Getinu zastanawiam sie nad
    > wypowiedzeniem tej umowy.
    >
    > Jak mysliscie, jest sens wypowiedziec ta umowe?

    Ja wypowiedziałem, zawsze zbędne umowy wypowiadam.
    Bo inaczej komuś kiedyś coś się może w banku wydawać.