  • 1. Data: 2009-03-25 09:37:31
    Temat: Czy znajde cos lepszego?
    Od: jasio <s...@k...pl>

    .. niz to http://bossa.pl/oferta/
    Chce kupowac i sprzedawac akcje przez Internet.

  • 2. Data: 2009-03-25 09:43:28
    Temat: Re: Czy znajde cos lepszego?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "jasio" <s...@k...pl> wrote in message
    > .. niz to http://bossa.pl/oferta/
    > Chce kupowac i sprzedawac akcje przez Internet.

    to zależy jak czesto chcesz "handlowac" i jak dużą pozycje chcesz utrzymywać
    w gotówce..
    szczerze powiem wqrwia mnie brak oprocentowania środkow na koncie w bossa
    wiec handluje z mBanku.

    george.

  • 3. Data: 2009-03-25 09:44:59
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    jasio pisze:
    > .. niz to http://bossa.pl/oferta/
    > Chce kupowac i sprzedawac akcje przez Internet.

    Alior?
    mBank (brak pochodnych)?

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 4. Data: 2009-03-25 11:31:59
    Od: jasio <s...@k...pl>

    Daniel Stalica pisze:

    > Alior?
    > mBank (brak pochodnych)?

    Jakich pochodnych?:

  • 5. Data: 2009-03-25 11:33:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "jasio" <s...@k...pl> wrote in message

    > Jakich pochodnych?:

    instrumentów pochodnych (np. kontrakty terminowe na indeks).

  • 6. Data: 2009-03-25 11:36:02
    Od: mech <m...@v...pl>

    jasio wrote:

    > Jakich pochodnych?:

    Instrumentów pochodnych. W mbanku nie można grać na kontraktach. Jeśli o
    nich nie słyszałeś, to znaczy, że jeszcze nie czas, aby na nich grać ;)

    mech

  • 7. Data: 2009-03-25 11:37:16
    Od: Robert <r...@r...pl>

    jasio pisze:

    > Jakich pochodnych?:

    Zatem wiemy już wiele i polecę Tobie mbank.
    Akcje pewnie chcesz kupować na minimum dzień/dwa, więc mbank będzie ok,
    mniej przelewów wykonasz jeśli masz konto w mbanku.

    RM.

  • 8. Data: 2009-03-25 12:07:03
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Zatem wiemy już wiele i polecę Tobie mbank.
    > Akcje pewnie chcesz kupować na minimum dzień/dwa, więc mbank będzie ok,
    > mniej przelewów wykonasz jeśli masz konto w mbanku.

    W aliorze chyba lepiej wyglądają procenty no i jest NOL.
    Sam się zastanawiam czy się tam nie przenieść z mBanku, tylko świerzyna jest
    straszna i nie wiem jak to w praktyce wygląda.
    Ma tam ktoś konto i może się podzielić wrażeniami?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-03-25 13:26:31
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jasio" <s...@k...pl> napisał
    > .. niz to http://bossa.pl/oferta/
    > Chce kupowac i sprzedawac akcje przez Internet.

    w bosiu masz aplikację do składania zleceń
    NOL, dostęp do wykresów AT z poziomu składania zleceń,
    komuniakty, itp. Szybciej będziesz się uczył korzystając z bardziej
    zaawansowanej platformy.
    Ale jeżeli zlecenia sporadyczne to mbank wystarczy,
    no i środki aktualnie niewykorzystane na zakup akcji są oprocentowane.
    Pozdr
    Arek

  • 10. Data: 2009-03-25 14:28:21
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Ale jeżeli zlecenia sporadyczne to mbank wystarczy,
    > no i środki aktualnie niewykorzystane na zakup akcji są oprocentowane.

    Mam eMaklera i nie rozumiem, tego oprocentowania. O czym Wy mówicie?
    eKONTO - 0%, eMax chyba - 1% (chyba nie o takie oprocentowanie Wam chodzi
    ?), no i eMAX plus coś około 4% ale tylko jedna wypłata w miesiącu, więc
    praktycznie opcja nieużyteczna, no może raz w miesiącu.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz