  • Data: 2007-08-30 19:43:45
    Temat: Czym sie kierujecie dobierajac KK ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie nie do korzystajacych z kart zlotych, platynowych i innych
    Infinity, oraz nie do wielbicieli dlugich i czestych podrozy
    lotniczych, a do uzytkownikow zwyklych kart codziennego uzytku.

    Ja zwracam uwage na

    - cena zakupu karty
    - koszty przedluzania w nastepnych latach
    - koszty "eksploatacji" - brak oplat comiesiecznych
    - koszty ubezpieczen - ubezpieczenia wylacznie bezplatne
    - zakres ubezpieczen w pakiecie i ogolnie bezpieczenstwo karty
    - dlugosc GP
    - limit - tu bez przesady, nie planuje wychodzic poza splaty w GP, a
    moje mozliwosci splaty okresla wynagrodzenie.
    - dodatkowe mozliwosci karty poza zwyklymi zakupami.

    Bazujac na powyzszym , na chwile obecna planuje ustawic sobie

    1 - Karta Citi - spelnia warunki pelnej darmowosci w moim przypadku na
    3 lata - mam nadzieje, ze zmieszcze sie w darmowych przedluzeniach.
    Dosyc duze bezpieczenstwo zwlaszcza w wariancie ze zdjeciem, solidny
    GP, Limit niezly, podobno sami powiekszaja za dobre sprawowanie.

    z uslug dodatkowych - darmowe karty dodatkowe, darmowe
    nieoprocentowane platnosci przelewami z karty roznych oplat domowych.

    2 - Jeszcze nie mam, nie wiem czy juz brac, zeby nie zmniejszyc sobie
    zdolnosci kredytowej - Niebieska Polbanku.
    - tania, bez kosztow eksploatacji, bank deklaruje sie wstecznie
    pokrywac transakcje skradziona karta (czyli niby bezpiecznie, ale
    roznie moze byc), z bezplatnym ubezpieczneim na zycie (splata KK
    gdybym ten..tego..), GP tez przyzwoity.

    - z uslug dodatkowych - przeliczniki visa przy transakcjach inna
    waluta, brak przewalutowiania.
    - Raty 5% (naprawde okolo 9%) na ktore mozna rozbijac wieksze zakupy -
    czyli standardowy kredyt dostepny w kazdej chwili.

    Jesli jeszcze byloby konieczne do szczescia, to mozna dobrac KK
    Moneypl, lub Gettinbanku, ktore w ramach uslug dodatkowych maja
    nieoprocentowane kredyty gotowkowe, ale za to maja pewne dodatkowe
    wymogi, ktore trzeba spelniac, zeby byly bezplatne (Moneypl) lub
    niskoplatne(karty gettinbanku, z obowiazkowym ubezpieczeniem i
    podobnie jak Moneypl wymagajace comiesiecznej aktywnosci zakupowej,
    zeby nie ponosic kosztow oplaty miesiecznej).

    Co myslicie o powyzszych i jak jeszcze proponujecie dobierac karty,
    czym jeszcze sie kierujac? Co polecacie?