  • 1. Data: 2004-10-06 20:08:04
    Temat: Czyzby nie tylko jeden bank nawalal?
    Od: "MarkX" <m...@t...op.pl>

    Od jakiegos czasu mam problem z dostepem on-line do Slaskiego. Strona
    dziala, ale niestety jak wchodze na polaczenie SSL to nie otwiera
    strony. Java zainstalowana, wszystko mam OK. Zarowno pod Opera jak i IE
    "Nie można wyświetlić strony". Czy to wina banku? Moze ktos to
    potwierdzic?

    MarkX
    gg 2354154
    Uwaga!!! Usun zabezpieczenie antyspamowe jak mi odpowiadasz

  • 2. Data: 2004-10-06 20:11:07
    Temat: Re: Czyzby nie tylko jeden bank nawalal?
    Od: "MarkX" <m...@t...op.pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@t...op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to wina banku? Moze ktos to
    > potwierdzic?

    No i teraz dziala. Czy ktos jeszcze ma takie jaja?

  • 3. Data: 2004-10-06 20:25:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 22:11:07 +0200,
    osoba podpisana: MarkX <m...@t...op.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "MarkX" <m...@t...op.pl> napisał w wiadomości

    > No i teraz dziala. Czy ktos jeszcze ma takie jaja?

    Przez ostatni tydzień nie stwierdzono niczego niepokojącego - Firefox
    0.10(.1) Win XP oraz Linux. Na mozillowej grupie ktoś się skarżył na
    kiepską współracę javy 1.5(cokolwiek miałoby to znaczyć) ze śląskim.
    Może to to ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are