    Date: Tue, 22 Mar 2005 17:30:21 +0100
    From: Jakub Berent <j...@l...com.p1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [DB] Opłata za SWIFT przychodzący

    Czy ktoś orientuje się, jakimi kosztami obciąży mnie Deutsche Bank
    (oddział w Hamburgu) za przyjęcie przelewu w systemie SWIFT z Polski?
    Składając dyspozycję zadeklarowałem, że pokryję wszystkie opłaty (OUR).
    Teraz nie wiem, czy na koncie znajduje się wystarczająca kwota.
    Próbowałem znaleźć odpowiedź na to pytanie u źródła, czyli w TOiP DB.
    Niestety, moja znajomość niemieckiego okazuje się niewystarczająca.
    Polska infolinia DB nie dysponuje taką informacją.

    Będę wdzięczny za pomoc!
    --
    Kuba