  • 1. Data: 2010-04-01 18:37:15
    Temat: DB - nowy partner Premium Club, nowa karta od maja
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Chyba jeszcze nikt nie doniosl na grupie - nowym partnerem Premium club
    jest Deutsche Bank. Nowa karta od maja.

    Ze strony www: http://www.premiumclub.pl/partnerzy,deutsche-bank.xm

    "Deutsche Bank PBC S.A. rozpoczyna współpracę z Premium Club

    Z przyjemnością informujemy, że od 1 kwietnia 2010 roku Deutsche Bank
    PBC S.A. rozpoczyna współpracę z Premium Club.

    Efektem tej współpracy będą dwie nowe karty kredytowe Deutsche Bank
    Premium Club z logo MasterCard - Silver i Gold - obie wyposażone w
    nowoczesną technologię płatności bezstykowych PayPass(TM) oraz bogaty
    pakiet ubezpieczeń.

    Produkt zostanie udostępniony w sieci sprzedaży na początku maja.

    O nowy produkt będzie można wnioskować w oddziałach i placówkach
    Deutsche Bank PBC oraz na wybranych stacjach Statoil. Wszystkie
    transakcje bezgotówkowe dokonane kartą kredytową Deutsche Bank Premium
    Club będą premiowane punktami lojalnościowymi, które będzie można
    wymienić na atrakcyjne nagrody z Katalogu nagród Premium Club."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2010-04-02 06:04:47
    Temat: Re: DB - nowy partner Premium Club, nowa karta od maja
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 20:37:15 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
    > Premium Club z logo MasterCard - Silver i Gold - obie wyposażone w
    > nowoczesną technologię płatności bezstykowych PayPass(TM) oraz bogaty

    I kolejna karta z PPss. Ciekawe kiedy się w końcu jacyś sprzedawcy
    pokwapią do instalacji odpowiednich terminali. Fakt, że to niewątpliwie
    są dodatkowe koszty, ale myślę, że kto pierwszy się przełamie, może na
    tym nieźle zarobić, jak się ludziom spodoba.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-04-02 17:22:00
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Kwi, 08:04, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > są dodatkowe koszty, ale myślę, że kto pierwszy się przełamie, może na
    > tym nieźle zarobić, jak się ludziom spodoba.

    W salonikach Kolportera można już płacić by-passem więc powoli liczba
    terminali do akceptacji płatności bezstykowych wzrasta :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus