  • 21. Data: 2002-04-12 05:58:53
    Temat: Re: DEBET W KONCIE OSOBISTYM-gdzie polecacie?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ja w fortisie zrezygnowalem z takiego dozwolonego debetu, mialem go ponad 2
    > lata ale wlasnie 2 tygodnie temu dopatrzylem sie ze od lipca 2001 zaczeli
    > co miesiac pobierac 4 zl "za obsluge". Juz coraz wiecej bankow kaze sobie
    > za "gotowosc" placic miesieczny haracz, a np. BPH proporcjonalnie do
    > udzielonego limitu

    Już Ci to tłumaczyłem, że istnieją 2 produkty kredytowe w Fortisie do ROR-u:
    - dopuszczalny limit debetowy z opłatą 4 zł/miesiąc i oprocentowaniem 16,5%
    - szybka pożyczka bez opłat miesięcznych i oprocentowaniem 13,5%

    Mam tę drugą i żadnych opłat dodatkowych mi nie pobierają. Jeżeli nie
    przeszkadza wam miesięczny koszt prowadzenia rachunku (9zł), to polecam -
    pożyczka jest najtańsza na rynku.

    Piotrek

  • 22. Data: 2002-04-12 09:22:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Sprawdz w jakims 'obcym' bankomacie - najlepiej w euronecie (wiadomo
    dlaczego?)

    Nie. Why ???

  • 23. Data: 2002-04-13 00:59:50
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Witek wrote in news:a94hjb$t8t$1@news.tpi.pl:

    > Pekao ma do tego wirtualne rachunki, bo ja nie mam tam konta juz
    > ...ho ho, ale wlasnie dzis dostalem od nich karte Maestro wazna do
    > 04/05 !!!! - ciekaw jestem czy dziala bo PIN jeszcze pamietam ???

    ja też, ja też :)))
    pin pamiętam, ale żubrobankomat mówi że brak środków ;>

    --
    empeg

    {11164C9E-DC26-4656-A7D7-6E0F7DE9F7BB}

  • 24. Data: 2002-04-13 10:20:48
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Polecam Millepensja w Banu Millennium. Oplata za prowadzenie konta 0 pln.
    Oplata za bankolinie 2 pln (jesli sobie zyczysz). Debet do wysokosci Twoich
    zarobkow. Uaktywnia sie po trzech miesiacach od pierwszego wplywu od
    pracodawcy na Twoje konto. Kiedys zakladalem ten rachunek i debet uaktywnil
    sie po pierwszym wplywie, niestety obecnie (z tego co sie dowiedzialem) masz
    go po 3 mies. Oprocentowanie debetu w skali roku to 19,5%. Minusy: Bank nie
    posiada obslugi konta przez Internet (podobno w przyszlym roku maja
    uruchomic), w kazdym miesiacu musi byc wplyw od pracodawcy. Jezli
    pracodoawca nie przesle pieniedzy na Twoje konto debet w nowym miesiacu sie
    nie odnowi automatycznie (musisz isc wtedy do oddzialu i poprosic o
    uruchomienie - ok. 3 dni roboczych). Bankolinia pod 0800 dziala bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    Leonard Szczepanski

  • 25. Data: 2002-04-14 18:09:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > W przypadku debetu moze nie, ale przy linii kredytowej sprawa wyglada
    > tragicznie. Srednio trwa to 3 tyg. do miesiaca :(( od dnia zlozenia
    wniosku.

    W Multi powiedzieli, ze zalezy to (czas przyznania linii) od odpowiedzi
    "starego banku".
    Skoro tak, to moze nie jest to wina Multi. Mam nadzieje ze to byly wypadki
    przy pracy i u Was bylo to szybciej zalatwiane.
    pzd

  • 26. Data: 2002-04-14 20:15:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <w...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wiem czy jakiś bank daje debet (nie linie kredytową) w wysokości
    > 2000 PLN.

    Np. PKO BP. O nic nie trzeba w ogole prosic, jak masz stale wplaty, to
    masz prawo do debetu (chyba do wysokosci srednich 'stalych wplywow' za
    ostatnie trzy miesiace)...

    MJ