  • 1. Data: 2009-12-07 20:38:09
    Temat: Darmowa porada
    Od: "ExIsT" <e...@N...gazeta.pl>

    Krótka na DJu. Niech nam gra do taktu.
    Cel: 9,000-8,800
    Pal ;) [Ci z NL na szybie]

    ---
    http://wgpw.blox.pl

  • 2. Data: 2009-12-07 21:09:29
    Temat: Re: Darmowa porada
    Od: " " <o...@g...pl>

    ExIsT <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Krótka na DJu. Niech nam gra do taktu.
    > Cel: 9,000-8,800
    > Pal ;) [Ci z NL na szybie]
    >
    > ---
    > http://wgpw.blox.pl

    ale 10320 nie padlo wiec czemu od razu PAL ?

    http://stooq.com/q/a/?s=djia&i=120&u=294895

  • 3. Data: 2009-12-08 16:41:57
    Od: " " <e...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-12-08 16:51:00
    Od: "ExIsT" <e...@g...pl>

    <o...@g...pl> napisał(a):

    > ale 10320 nie padlo wiec czemu od razu PAL ?

    oczywiście miało być 10,300 i właśnie potwierdzamy wsparcie od dołu [o ile
    oczywiście opór zadziała].
    cel - pal... wycelowano na 9,000 - 8,800 i PAL, jak przebije wsparcie.
    czego można było tu nie zrozumieć ? ;)

    w zasadzie, to wsparciem była strefa 10,320 - 10,300 [po fakcie ładnie to
    widać na wykresie - w ogóle po fakcie niektóre wykresy są takie przepiękne z
    technicznego punktu widzenia, np. złota]

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-12-08 22:25:57
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    ExIsT wrote:

    > w zasadzie, to wsparciem była strefa 10,320 - 10,300 [po fakcie ładnie to
    > widać na wykresie - w ogóle po fakcie niektóre wykresy są takie przepiękne
    > z technicznego punktu widzenia, np. złota]

    Ja złota nie rozumiem. Mógłbyś przybliżyć? Wczoraj myślałem o krótkiej na
    złocie, ale kompletnie nie wiedziałem, gdzie postawić stop, więc sobie
    odpuściłem. Żadnych wyraźnych wsparć czy oporów tam nie widać.