  • 1. Data: 2003-07-22 12:17:20
    Temat: Darmowe wplacanie do mBanku - a jednak :)
    Od: "bubo" <k...@i...pl>

    Witam
    wiecie ze chyba sie da wplacic do mbanku za free :) ale od poczatku.
    Wczoraj ojciec mial mi wplacic na konto w Inteligo 10tys. ale jak
    sprawdzilem na potwierdzeniu wplaty to sie okazalo ze podal przez przypadek
    numer konta w slaskim ( byly oba na jednej kartce ). wlasnie na konto w
    slaskim wplynely te pieniadze. Czyli do mbanku tez powinno przejsc. Odrazu
    mowie ze nie biore odpowiedzialnosci jak komus kasa "zaginie w akcji".

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-22 12:30:25
    Temat: Re: Darmowe wplacanie do mBanku - a jednak :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "bubo" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > slaskim wplynely te pieniadze. Czyli do mbanku tez powinno przejsc. Odrazu
    > mowie ze nie biore odpowiedzialnosci jak komus kasa "zaginie w akcji".

    ???
    a może napisz dokładnie gdzie wpłacał, bo to jest najbardziej istotna
    informacja

    moim zdaniem nie da się poza jednym automatem w Łodzi

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-22 13:08:44
    Od: p...@w...pl

    > w PKO BP a przy okienku powiedzial ze to na konto w inteligo.

    eeeee..... cos tu niepasuje :)
    babka od razu wie czy to konto jest w jej banku czy obcym.

    Krzycho

  • 4. Data: 2003-07-22 13:08:54
    Od: "bubo" <k...@i...pl>

  • 5. Data: 2003-07-22 13:17:44
    Od: "Chris" <b...@k...AQQ.pl>

    > w PKO BP a przy okienku powiedzial ze to na konto w inteligo.

    ee ... - numery powinny sie kasjerce nie zgadzac i nie powinna przyjac
    wplaty ...

    ja wplacam przez PKO BP ... ale najpiew w kasie kase na konto w PKO, a potem
    w sasiednim okienku robie przelew za 2PLN niezaleznie od kwoty ... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 6. Data: 2003-07-22 13:28:12
    Od: p...@w...pl

    > mnie tez to zdziwilo i rano biegalem donich ale widac nie potrzebnie.

    NUmerki banku sie kobicie nie beda zgadzać, system nie przepuści darmowego
    przelewu :)
    Kobitka pewnie będzie musiała uzupełnić kasę za przelew. Przyjęła kwote
    przelewu, musiała wiec przyjąc i opłate za niego. Skoro tego nie zrobiła,
    będzie musiała pewnie pokryc z własnej kieszeni.
    W banku nic nie ginie..
    No może czasem jakis dyrektor pozyczy sobie pare złociszyy....

    Krzycho

  • 7. Data: 2003-07-22 13:30:05
    Od: "bubo" <k...@i...pl>

  • 8. Data: 2003-07-22 14:08:53
    Od: "bubo" <k...@i...pl>

> [...]
    > W banku nic nie ginie..
    > No może czasem jakis dyrektor pozyczy sobie pare złociszyy....

    Rano jak byle sprawdzic co sie dzieje z kasa ( myslalem wlasnie ze kasa
    bedzie do odbioru bo sie kapna ) w informacji powiedzialem co sie stalo a
    pani sie tylko spytala czy podany numer jest poprawny. Ja odpowiedzialem ze
    tak i jest to moje konto w slaskim i ze jak tam poszly pieniadze to niema
    problemu. Pani nato ze pieniadze odnich wyszly rano i zeby sprawdzic po
    sesji przychodzacej w slaskim, Jak kasy nie bedzie to sie zglosic a oni to
    dadza do dzialu windykacji czy jakos tak.

  • 9. Data: 2003-07-22 18:47:57
    Od: j...@u...wp.pl (Jacek Grotnik)

    On Tue, 22 Jul 2003 14:17:20 +0200, "bubo" <k...@i...pl> wrote:

    > Witam
    >wiecie ze chyba sie da wplacic do mbanku za free :)

    A to by wypalilo:
    wplata pieniedzy w okienku KredytBanku i pozniejszy przelew przez
    I-net do mbanku? Chyba zadnych prowizji.

    ---
    Jacek Grotnik
    jgrotnik@usun_to.wp.pl

  • 10. Data: 2003-07-22 19:04:45
    Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl>

    Jacek Grotnik wrote:

    > A to by wypalilo:
    > wplata pieniedzy w okienku KredytBanku i pozniejszy przelew przez
    > I-net do mbanku? Chyba zadnych prowizji.

> [...]

    Albo:
    Wpłata pieniędzy w okienku MultiBanku i pozniejszy przelew przez
    I-net do mbanku. Na 100% zadnych prowizji.