  • 1. Data: 2010-02-05 15:10:35
    Temat: DbNet - gwarancja darmowości do 2013
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Nikt nie wspominał chyba jeszcze o tym, że Niemcy z Deutsche Banku dają
    gwarancję niezmienności warunków do końca 2013 r.

    https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/?landing=31528

    No cóż, sehr geehrte Damen und Herren, trzymamy za słowo. Myślę, że warto
    sobie zrobić screenshota tej strony :)

    scholastyk

  • 2. Data: 2010-02-05 22:26:10
    Temat: Re: DbNet - gwarancja darmowości do 2013
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    scholastyk pisze:
> [...]
    >
    > https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/?landing=31528
    >
    > No cóż, sehr geehrte Damen und Herren, trzymamy za słowo. Myślę, że warto

    Niezmienne warunki nie oznaczaja zamrozenia cen.
    Na forum mBanku kiedys pracownicy tegoz, wyjasniali "bankowa" interpretacje.
    Tam gdzie masz jakas kwote lub nawet pozycja jest bez oplaty, ale
    wprowadzono cyfre "0" - To zmiana wysokosci danej oplaty, nawet
    zastapienie zera np. przez 2 zl. - nie jest zmiana warunkow.
    Zmiana jest wprowadzenie oplaty (ewentualnie zastapienie zerem :) ) w
    miejscach TOiP gdzie pisze "nie dotyczy" "brak oplat" lub jest kreska w
    pozycji.

  • 3. Data: 2010-02-06 08:33:40
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 05-02-2010 o 23:26:10 krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > Niezmienne warunki nie oznaczaja zamrozenia cen.

    W tym przypadku akurat oznaczają. A przynajmniej tych najważniejszych. Jak
    wół napisane, że "gwarancja obejmuje 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta,
    O zł za przelewy krajowe przez Internet (nie dotyczy Sorbnetu), O zł za
    wypłaty z bankomatów na całym świecie, O zł za wydanie i obsługę karty
    debetowej w przypadku wykonania min. 1 transakcji kartą w miesiącu"
    --
    Mój blog: http://mojakontestacja.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-02-06 08:45:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@o...pl> writes:

    > Niezmienne warunki nie oznaczaja zamrozenia cen.
    > Na forum mBanku kiedys pracownicy tegoz, wyjasniali "bankowa" interpretacje.

    To chyba tylko bankier (mBankier?) mógł wymyślić, że niezmienne warunki
    mogą się zmieniać :)
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 5. Data: 2010-02-06 23:04:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > [...]
    >
    > Przy okazji czy ktoś trenował następującą sytuaję: 2 karty do konta. Czy
    > trzeba obiema kartami wykonać przynajmniej jedną transakcję (np. wybranie
    > z bankomatu) czy wystarczy jedną z nich? A przelew wystarczy jeden czy
    > trzeba się zalogować z każdego loginu i wykonać po jednym przelewie?

    Trzeba wykonac dana karta jedna trans. finansowa w miesiacu, zeby nie placic
    5zl za te karte. Przelewow nie musisz wykonywac wcale.

  • 6. Data: 2010-02-07 11:09:48
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > To chyba tylko bankier (mBankier?) mógł wymyślić, że niezmienne warunki
    > mogą się zmieniać :)
    > KJ

    Po tamtej dyskusji na forum mbankowym zwrocilem uwage na roznice
    pomiedzy wpisaniem w TOiP "0" a kreski lub "nie dotyczy". Zauwazylem w
    wielu przypadkach kosmetycznych zmian TOiP w roznych bankach,
    zastepowanie powyzszych zerami - wszyscy sie dziwia, co to za zmiana,
    jak wlasciwie nic nie zmieniono - a tymczasem nawstawiano zer w takie
    miejsca.

    W przypadku DB wyraznie akcentuja "0" - wczesniej widzialem tylko
    kawalek "gwarancji" bez czesci z zerami. Tak wiec w tym przypadku chyba
    te wartosci zerowe powinny byc dotrzymane.

  • 7. Data: 2010-02-13 17:18:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010, Kamil Jońca wrote:

    > To chyba tylko bankier (mBankier?) mógł wymyślić, że niezmienne warunki
    > mogą się zmieniać :)

    Wymyśleć nie, rozróżnienie między "nie podlega", "zwolnione" a "0%"
    jest doskonale utrwalone od lat np. w prawie podatkowym.
    We wszystkich 3 przypadkach - zero kwoty podatku.
    A że (wtórne) skutki podatkowe mogą być *drastycznie* różne... cóż... ;)

    Widać bankowcy też płacą podatki, to się naumieli :P

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2010-02-14 23:41:31
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Nikt nie wspominał chyba jeszcze o tym, że Niemcy z Deutsche Banku dają
    > gwarancję niezmienności warunków do końca 2013 r.
    >
    > https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/?landing=31528

    A tak przy okazji - czy ta jedna w miesiącu "transakcja finansowa kartą"
    zwalniająca z opłaty za kartę to także wypłata z dowolnego bankomatu?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2010-02-15 08:00:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grzexs" news:hla1n8$cc7$1@inews.gazeta.pl

    > A tak przy okazji - czy ta jedna w miesiącu "transakcja finansowa kartą"
    > zwalniająca z opłaty za kartę to także wypłata z dowolnego bankomatu?

    si senior!

  • 10. Data: 2010-02-15 17:31:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Lut, 00:41, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

    > A tak przy okazji - czy ta jedna w miesiącu "transakcja finansowa kartą"
    > zwalniająca z opłaty za kartę to także wypłata z dowolnego bankomatu?

    Tak - liczy sie dowolna tranzakacja :)

    Co jak co, ale DB wyskoczyl tutaj z bardzo ladna oferta dla
    "codziennego" konta :) Serwis www tez nie najgorszy.

    Pozdrawiam
    Rafal