  • 1. Data: 2011-03-11 18:22:01
    Temat: Debata u Prezydenta
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    czy to Piotr Kuczyński siedział między Rosatim a Bieleckim?

  • 2. Data: 2011-03-11 19:36:57
    Temat: Re: Debata u Prezydenta
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 19:22, Adam pisze:
    > czy to Piotr Kuczy?ski siedzia? mi?dzy Rosatim a Bieleckim?

    A co za roznica kto miedzy kim siedzial ?
    Wazne jest to iloe za to wzial !

  • 3. Data: 2011-03-11 19:54:55
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Paru gosci o dziwnych zyciorysach decyduje o tym, czy inni cwaniacy beda
    mogli sobie pograc na gieldzie kasa 40-o milionowego narodu, nawet o to go
    nie pytajac. Smieszne to troche.

    Dieter

    .pl...

    czy to Piotr Kuczyński siedział między Rosatim a Bieleckim?

  • 4. Data: 2011-03-11 20:17:12
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 20:54, Dieter pisze:
> [...]
    >

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > czy to Piotr Kuczyński siedział między Rosatim a Bieleckim?

    Ale jak widac prawdziwe, Matrix na żywo.

  • 5. Data: 2011-03-11 20:19:30
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 21:17, Aha pisze:

    .pl...

    > Ale jak widac prawdziwe, Matrix na żywo.

    Ah zapomnialbym nie 40 milionowego a > 38 186 860- zmywaki na swiecie
    czyli to co nam zostaje w polsce to jakies 30-35 milionow zywca do
    ostrzyzenia.

  • 6. Data: 2011-03-11 21:14:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > mogli sobie pograc na gieldzie kasa 40-o milionowego narodu, nawet o to go

    uff, ktos wpisal 60 w konstytucje...
    normalnie ulga....

    george