  • 1. Data: 2004-05-29 07:43:15
    Temat: Debetowa wypukła - gdzie ?
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Witam.

    Pooglądałem troche archiwum ale sytuacja z czasem się zmienia i oferty
    banków też, więc mam pytanko.

    Jestem studentem. Potrzebuje założyć sobie teraz konto walutowe (USD) i chce
    dostać od razu karte debetową embosowaną (bo kredytowej mi nie wydadzą) do
    tego konta. Gdzie moge założyć coś takiego ? Karty bede używał w USA.
    Jakie w ogóle karty są wypukłe debetowe ?

    Coś słyszałem że istnieje możliwość założenia konta przez rodziców i dostane
    wtedy karte ale na tym to juz kompletnie się nie znam (starsi mają konto w
    pekao, walutowe tez)

    pzdr

  • 2. Data: 2004-05-29 08:14:53
    Temat: Re: Debetowa wypukła - gdzie ?
    Od: "Jarek.P" <j...@p...com>

    Visa Clasic dolarowa w PEKAO SA ( z żubrem) zdaje się 10 dolarów rocznie
    kosztuje. Od czasu kiedy zlikwidowali teleservis sprawdzenie salda tylko
    przez konsultanta centrum kart i czeków, nie ma podglądu w Telepekao 24,
    działa na całym świecie(sprawdzone) od jakiegoś czasu również rachunek karty
    jest nieoprocentowany.

  • 3. Data: 2004-05-29 08:49:48
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    widze też ze Millennium ma VC ale na stronie nie moge znaleźć żadnych
    cenników :(

    chyba zaraz sie do pekao przejade

  • 4. Data: 2004-05-29 09:12:09
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Adrian" <z...@o...pl> wrote in message news:c99eu6$ld5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dostać od razu karte debetową embosowaną (bo kredytowej mi nie wydadzą) do
    > tego konta. Gdzie moge założyć coś takiego ? Karty bede używał w USA.

    Pekao SA.

    D.

  • 5. Data: 2004-05-29 09:31:26
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    dzwoniłem do banku, ale do konta millennium walutowego nie mozna wyrobic VC
    więc ide zaraz do pekao (pół roku temu zrezygnowałem z ich usug ;)

  • 6. Data: 2004-05-29 09:45:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adrian" <z...@o...pl> writes:

> [...]
    > dostać od razu karte debetową embosowaną (bo kredytowej mi nie wydadzą) do
    > tego konta. Gdzie moge założyć coś takiego ? Karty bede używał w USA.

    W Pekao z zubrem.

    Jesli nie masz w tym banku konta, to musisz zdeponowac kaucje. I juz.
    Karte daja w jakies 2-3 tygodnie.

    MJ

  • 7. Data: 2004-05-29 09:56:53
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    ja musze miec karte max na 10 czerwca, bo 11 juz mnie w Pl nie ma
    moze zaloze jakos przez starszych

    pzdr

  • 8. Data: 2004-05-29 10:18:16
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Adrian wrote:

> [...]
    > tego konta. Gdzie moge założyć coś takiego ? Karty bede używał w USA.
    > Jakie w ogóle karty są wypukłe debetowe ?

    A czemu musi być w USD? Nie wystarczy ci zwykła złotówkowa byle wypukła?

  • 9. Data: 2004-05-29 10:27:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adrian" <z...@o...pl> writes:

    > ja musze miec karte max na 10 czerwca, bo 11 juz mnie w Pl nie ma

    To trzeba bylo pomyslec wczesniej... Zreszta zadzwon do oddzialu i
    zapytaj na kiedy ci zrobia.

    MJ

  • 10. Data: 2004-05-29 13:28:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek.P <j...@p...com> wrote:
> [...]
    > w Telepekao 24, działa na całym świecie(sprawdzone) od jakiegoś czasu
    > również rachunek karty jest nieoprocentowany.

    Ech ta zbiorowa pamiec, ktora trudno uzupelnic o nowe rzeczy :)
    Jest jeszcze:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_plat
    nicze/visa_classic_walutowa