  • 11. Data: 2011-01-30 12:00:45
    Temat: Re: Demokracja to najlepszy z systemów
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi".

    Kolego Sys, ale trzeba również dodać, że te pare gangów to organizacje
    doskonale zorganizowane, liczace po kilka/kilkadziesiat tysięcy
    "szeregowych" członków. To nie sa ludzie z kosmosu. To sa ludzie tu i teraz
    żyjący.

    I dziwi mnie, że te dzisiątki tysięcy szeregowych członków nie mogą dostrzec
    ,że system plajtuje, że w kasie zaczyna brakować szmalu i że to co elita
    tych gangów obiecywała - np. reforma OFE - dzisiaj już jest już odwoływane
    bo sysytem bankrutuje, i podejmuje się działanie dokładnie przeciwne do tych
    które "przynieść miały obfitość i wszechobecne bogactwo".

    Jaka kurwa musi być zastosowana zbiorowa manipulacja, że dzisiątki tysięcy
    szergowych członków ciągle uczestniczących w tych mafijnych organizacjach
    gwarantujących sukces wyborczy, nie zauważyły, że ich ideologicznii idole
    podcinają ekonimioczne podstawy gałęzi na której siedzą ?. Że idiotycznie
    zadłużając się rok po roku może w końcu dojść do sytuacji w której w końcu
    bankierzy udzielający pożyczki powiedzą w końcu "sprawdzam". Czy te
    dzisiątki tysięcy "szeregowych działaczy" gwarantujące sukces wyborczy
    poszczególnym gangom nie zdają sobie sprawy, że pożyczki należy kiedyś
    spałacać ?. Czy są to po prostu dzisiątki tysięcy durnych egoistów którzy
    dla własnego partykuralnego inetresu i ogólnorozumianemu "robieniu sobie
    dobrze" nie troszcza się o dobro wspólne jakim jest narodowy budżet ?. Czy
    nie rozumieją, że podcinają ekonomiczne podstawy "gałęzi" na której siedzą,
    że dług narodowy to jest ich własny dług który ich dzieci będa musiały
    spłacić ?.

    Taka kurwa jebany zbiorowy egoizm, byleby być przy korycie choć przez
    chwilę, byleby dziś było dobrze a jutro tam pierdolić ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-01-30 12:12:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy nie rozumieją, że podcinają ekonomiczne podstawy "gałęzi" na której
    > siedzą, że dług narodowy to jest ich własny dług który ich dzieci będa
    > musiały spłacić ?.

    Ty nie zrozumiałeś.
    .
    Ludzie rozumieją to, co mają w portfelu, na koncie, w garnku i co jest na
    półkach w sklepach.
    Jak te elementy w miarę grają, to reszta się zalicza do kategorii SF.

  • 13. Data: 2011-01-30 12:14:53
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 30 Jan 2011 11:37:30 +0100, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >A co ma "ustrój UPR" do dyktatury egipskiej?
    >Spójrz na monarchie absolutne w Europie - vide Lichtenstein

    Liechtenstein jest monarchią konstytucyjną. Rządzi parlament,
    wybierany w powszechnych wyborach, od czasu do czasu referendum;
    słowem, przebrzydła demokracja.

    Ale to na marginesie, w wiosce mniejszej od Wołomina (Liechtenstein ma
    35 tys. mieszkańców) można stosować różne głupie ustroje, które nie
    sprawdzą się w skali prawdziwego państwa. Owszem, nawet monarchię
    absolutną - w Europie stosowaną we wszystkich państwach, w których
    przypada po dwóch papieży na kilometr kwadratowy; i jakoś działa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2011-01-30 12:16:49
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 30 Jan 2011 10:50:03 +0000 (UTC), " sys29"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Dlaczego tak się dzieje &#8211;
    >dlaczego tłumy potrafią przypominać lemingi gromadnie maszerujące ku swej
    >krzywdzie?

    Poznać ignoranta po tym, że wierzy w urban legends. Choćby tę
    o zbiorowych samobójstwach lemingów.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2011-01-30 12:20:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Taka kurwa jebany zbiorowy egoizm, byleby być przy korycie choć przez
    > chwilę, byleby dziś było dobrze a jutro tam pierdolić ?.

    Ale gdyby się tak zastanowić to tak dokładnie jest.

    30 lat temu tym co byli w PZPR partia dawała mieszkania, górnicy
    pozapisywani do PZPR dostawali książeczki G które umożliwiały zakupy w
    górniczych sklepach i Gierek też zadłużał doprowadzając do ekonomicznej
    katastrofy.

    W sumie to nic się nie zmieniło ..... Taka kurwa jebany zbiorowy sitowowy
    egoizm pozbawiony elementranych zasad przewidywania przeszłości .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-01-30 12:28:52
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > W sumie to nic się nie zmieniło ..... Taka kurwa jebany zbiorowy sitowowy
    > egoizm pozbawiony elementranych zasad przewidywania przeszłości .....

    ..... najlepszy z systemów....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-01-30 12:33:49
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A przecież na tej grupie jest spora grupka bujających w obłokach
    > marzycieli,
    > którzy chcieliby w Polsce wprowadzenia ustroju głoszonego przez UPR.
    > Jak koledzy chcą mniej więcej uzmysłowić sobie jak wyglądałby tzw. ustrój
    > ultraliberalny a'la Korwin-Mikke to niech oglądają na okrągło serwisy,
    > które
    > pokazują całe oblicze dyktatury w Egipcie, która nie chce poddać się woli
    > demokratycznej większości i strzela do własnych obywateli.

    To nie jest zadna dyktatura tylko satrapia!!
    Przemek

  • 18. Data: 2011-01-30 12:35:37
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Proszę Cię przestań już powtarzać tą Twoją mantrę o mrzonkach i NIEREALNYM
    programie UPR, bo w konfrontacji z rzeczywistością to jest po prostu
    śmieszne. Ostatnie 20 lat rządów to socjalizm, etatyzm, przywileje grupowe,
    bankrutujący system emerytalny, koszmarny dług publiczny, koncesjonowanie
    200 rodzajów działalności gospodarczej, redystrybucja PKB na poziomie
    50% ... - to wszystko jest wynikiem prowadzenia REALNEJ polityki przez
    kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi"

    Rzeczywiście, to istny koszmar. Życie w socjalistycznej Polsce gdzie są bardzo
    wysokie podatki i koszmarny dług publiczny to istny horror :-)
    Nasuwa się logiczne pytanie: co tutaj jeszcze robisz ?
    Ty i paru innych marzycieli z tego forum ? A przede wszystkim co w tak
    koszmarnym kraju robi jeszcze Korwin-Mikke i S.Michalkiewicz ?

    Dlaczego już dawno nie wyjechaliście stąd do Singapuru, Tajlandii albo Malezji
    gdzie jak powszechnie wiadomo jest raj na ziemi ?

  • 19. Data: 2011-01-30 12:38:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ..... najlepszy z systemów....

    Coś się jednak zmieniło.....

    Można teraz przynajmniej demonstrować pod krzyżem (będąc przy okazji
    wyzywanym przez tajniaków/kurwiarzy) ....

    Zbigniew S. ps. Niemiec daje popalić obrońcom krzyża
    http://www.youtube.com/watch?v=lQ5VZp4u0-w

    ....nie lądując za to w pierdlu ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-01-30 12:45:53
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysokie podatki i koszmarny dług publiczny to istny horror :-)
    > Nasuwa się logiczne pytanie: co tutaj jeszcze robisz ?

    Przeinaczasz sens jego cytatu.
    Cytat był natury ogólnej i opisuje klasę polityczną.
    To samo jest w Stanach czy Francji.

    Przystąpiłeś do zaciemniania sprawy przeinaczając odpowiedzi dyskutantów:)