  • 11. Data: 2009-02-16 16:58:14
    Temat: Re: Dieter, a może w tym tygodniu dołek?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    ps. dzis maja wolne usiaki wiec moze zaklocilo to nieco trade.
    zobaczymy jutro.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2009-02-16 17:26:07
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Zbyszek wrote:

    > ps. dzis maja wolne usiaki wiec moze zaklocilo to nieco trade.
    > zobaczymy jutro.

    Fakt, gdyby nie to byloby juz 4PLN ;)

    --
    in

  • 13. Data: 2009-02-16 19:16:49
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Odp. Masz za soba za duzo wykladow z ekonomii. To nie dziala na gieldzie.
    > Podaj przyklad gieldy, ktora dziala tak jak Ty to proponujesz, tzn. na ktorej
    > mozna inwestowac podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    > otoczenia gospodarczego. USA, Niemcy, Japonia? Wszedzie ten biznes kreci sie
    > tak samo.
    >
    > D.

    i tu masz calkowita racje... ale on powiedzial ze czeka na czasy kiedy tak
    samo nie bedzie oznaczac tego samego... a to znaczy ni mniej ni wiecej iz
    wytrzebi sie stado jeleni ktorzy czytajac raporty i drapiac sie w potylice jak
    to sie dzieje ze przy c/z=1 i c/wk=0.1 papier podaza na dno... dostarczaja
    kapitalu tym ktorzy wiedza co to znaczy tak samo... i tu dojdziemy do punktu
    gdy tak samo to juz nie bedzie tak samo... czy tez jak wolisz pojawi sie nowe
    tak samo... zawsze jest odwieczna kwestia czy rozumnie podjadac lyzeczka czy
    zamiatac chochla... niestety poniewaz to co obecnie sie dzieje nosi symptomy
    uzywania sporej kubatury wiaderka... stawiam dolary przeciw orzechom ze tak
    samo ulegnie redefinicji... mozesz zapisac jako prognoze... choc niestety nie
    podejmuje sie okreslic czasu...

    pzdr

  • 14. Data: 2009-02-18 07:30:34
    Od: "granicho" <g...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Skoro nie masz wlasnej opinii (jestes za glupi) i Twoje inwestowanie
    opiera
    > sie jedynie na wypatrywaniu co inni maja do powiedzenia, to czym predzej
    > odpusc temat gieldy i zloz cv do recznej myjni samochodowej. Moze tam sie
    > sprawdzisz.
    >
    > D.

    Dieter i co pyszałku? Widzisz, wysyłasz mnie na myjnię ręczną, a ja bez
    gwiazd, cyklów, okresów przewidziałem dołek w tym tygodniu. Dziś ruszamy w
    górę po południu. Kupujcie surowcowe spółki. Ja zarabiam na kghm:)