  • 1. Data: 2009-10-19 17:47:53
    Temat: Dieter to po ile ten dolar?
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    To na ile mial ten dolar Dieter do konca roku wzrosnac? Juz nie
    pamietam...Prognozowales 5zl czy 6zl...????
    Bo powiedzialem cioci w Polsce. Kupila 126 K po 2,98zl we wrzesniu i mi tu
    placze do sluchawki...... Czy moze gwiazdy sie przestawily (tak jak z
    gielda) i juz nie bedzie tych rekordow do konca roku.....-;)

  • 2. Data: 2009-10-19 19:12:48
    Temat: Re: Dieter to po ile ten dolar?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Virck"

    > Bo powiedzialem cioci w Polsce.

    dzwoń szybko do cioci że pod prognozy na newsach sie nie gra i zeby
    poczytała o stopach itp duperelach

  • 3. Data: 2009-10-19 19:17:25
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "skippy" <...@n...ma> wrote in message news:hbidnk$6cu$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Virck"

    > dzwoń szybko do cioci że pod prognozy na newsach sie nie gra i zeby
    > poczytała o stopach itp duperelach

    Juz jej tlumaczylem, ze ten Dieter co dal takie rekomendacje dla USD pomylil
    gwiazdy albo luneta byla odwrotnie ustawiona i, ze z akcji wycofal sie juz
    rakiem nie mowiac ani czesc ani pocaluj w dupe i, ze jednak tej zwyzki i na
    dolarku i rekordow nie bedzie.....-;)

  • 4. Data: 2009-10-19 20:28:42
    Od: "gm" <g...@g...gm>

> [...]
    > sie juz rakiem nie mowiac ani czesc ani pocaluj w dupe i, ze jednak tej
    > zwyzki i na dolarku i rekordow nie bedzie.....-;)

    Możesz skończyć?

    Dziękuję.

  • 5. Data: 2009-10-19 20:41:57
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > placze do sluchawki...... Czy moze gwiazdy sie przestawily (tak jak z
    > gielda) i juz nie bedzie tych rekordow do konca roku.....-;)

    Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

    pozdrawiam stary

  • 6. Data: 2009-10-19 20:50:00
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:41:57 +0200, stary napisał(a):

    > Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

    Nie D. tylko ktoś inny.

    Tak czy siak prognoza chybiona i to ostro. Nie wierzę żeby do grudnia USD
    był w stanie skoczyć do 5-6 złotych...

  • 7. Data: 2009-10-19 23:22:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mozesz wstawic link do tego?

    D.

  • 8. Data: 2009-10-19 23:38:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ale ja umiem przyznawac sie do bledow. Ciekawe czy rownie skrupulatnie
    bedziesz podawal moje trafione prognozy.

    Przypominam raz jeszcze Twoja prognoze dla WIG20 z 22.09.08:

    "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315.
    Virck"

    Dla przypomnienia: koniec listopada 2008 WIG20 = 1742 pkt, co daje pomylke
    57% na indeksie, rekord. Pierdolnac sie w prognozie dla indeksu o 57% w
    skali dwoch miesiecy. Mialbys resztki honoru i schowalbys sie do nory po
    takiej wtopie, zamiast wypisywac jakies brednie na forum.

    D.

  • 9. Data: 2009-10-20 05:12:59
    Od: JareC <s...@s...pl>

    ALGI pisze:

    > Nie D. tylko ktoś inny.
    >
    > Tak czy siak prognoza chybiona i to ostro. Nie wierzę żeby do grudnia USD
    > był w stanie skoczyć do 5-6 złotych...

    Czy po kazdej waszej porazce musicie wieszac psy na Dieterze? kolo
    bardzo trafnie (chyba z poltora roku temu) wytypowal bum na $ a wy sie
    czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

  • 10. Data: 2009-10-20 05:14:16
    Od: JareC <s...@s...pl>

    JareC pisze:
    > ALGI pisze:

    > czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

    Nie, ze Ty ALGI. Sorry tak sie podpielo.