  • 1. Data: 2009-02-14 14:10:10
    Temat: Dieterowe dołki 6 stycznia i 26 stycznia
    Od: " Jan" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie wiem za bardzo czemu się Pan, Panie kolego tak napinasz na wszelkich
    forach, bo trąbiłeś najpierw o dołku bessy 6 stycznia, wtedy WIG20 wynosił
    1921,47 pkt. Idealnie trafiłeś, ale akurat w lokalny szczyt, czym wywołałeś
    moją niekłamaną wesołość.
    Potem stwierdziłeś, że kula Ci się zacięła i zmieniłeś datę na 26 stycznia.
    Zamknięcie WIG20 1664,4 pkt.

    W piątek było to ponad 10 % niżej na 1492 pkt, więc zamiast innych ciągle
    pouczać może napraw sobie szklaną kulę.

    Kto zarabia, cicho siedzi i nie kłapie ozorem jak opętany. Do zobaczenia.

  • 2. Data: 2009-02-14 19:05:19
    Temat: Re: Dieterowe dołki 6 stycznia i 26 stycznia
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Kto zarabia, cicho siedzi i nie kłapie ozorem jak opętany.

    Stara prawda, wszak pieniadze nie lubia rozglosu. Kto duzo mowi ten malo
    robi, czyli zamiast isc do przodu cofa sie. Dyskusje na tak ogolnym forum to
    nie jest czas najefektywniej wykorzystany.

  • 3. Data: 2009-02-14 20:52:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Janie, wstaw swoja prognoze z przeszlosci.

    D.

  • 4. Data: 2009-02-14 22:37:31
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Feb 14, 9:10 am, " Jan" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > pouczać może napraw sobie szklaną kulę.
    >
    > Kto zarabia, cicho siedzi i nie kłapie ozorem jak opętany. Do zobaczenia.

    Errare humanum est .

  • 5. Data: 2009-02-15 14:59:57
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Mysle, ze kol. Janowi chodzilo o bezpardonowe i - mimo, ze rzadko, to
    jednak - chamskie odzywki do Twoich adwersarzy. Moze chodzilo mu o to, ze -
    zreszta jak kazdy - lubujesz sie w przytaczaniu prognoz, w ktorych trafiles,
    a pomijaniem tych, gdzie sie mylisz (chociaz ostatnio przyznales sie do
    wpadki).

    A koniec koncow - tyle prognoz i spekulacji, co graczy na rynku. Ktos zawsze
    trafia i jest na tydzien / miesiac / rok guru. Jedni bazuaj na AF, inni na
    AT, jeszcze inni na rzucie moneta, wosku wylewanym do wody, horoskopie w
    "Przyjaciolce" albo wschodzie i zachodzie slonca. I na kazdego przychodzi
    chwila, ze trafia...

    Pzdr
    RK

  • 6. Data: 2009-02-15 15:24:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zeby trafic, trzeba jednak podac prognoze (miec jaja, a nie krytykowac).

    D.

  • 7. Data: 2009-02-15 15:30:28
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Zeby trafic, trzeba jednak podac prognoze (miec jaja, a nie krytykowac).

    zgadzam sie w 100% !!!

  • 8. Data: 2009-02-15 19:19:47
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 14-02-2009 o 20:05:19 DeJotTe <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > forum to
    > nie jest czas najefektywniej wykorzystany.

    ale za to przyjemnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.