    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Diners Club w citi ? ;-)
    Date: Sat, 21 Dec 2002 12:17:21 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Użytkownik "Witek" napisał
    > ;-)))

    > Nic smiesznego w tym nie ma.

    Jak to nie ? ;-) -przeciez w uproszczeniu, to jest produkt citigroup ;-) To tak jakby
    mB/multi nie sprzedawal Skarbca :D
    DWSy citi sprzedaje, a "swoich" produktow nie ? ;-)
    Na marginesie, nie mowiac juz nic o takim 'drobiazgu' jak brak akceptowalnosci DC w
    CCA :D
    Wiem wiem umowa z PolCardem. Ale co to klienta obchodzi ? ;-)

    > Koszt wprowadzenia nowego produktu do oferty
    > jest dosc duzy,

    Tia, szczegolnie jak bank, bedzie tylko posredniczyl ;-)

    > a karta jest przeznaczona dla dosc malego kregu
    > konsumentow[do tej pory wydano u nas tylko kilka tysiecy tych kart ~7k].

    Nie zgadzam sie. Koszt KK Gold to w citi to 290zl, czyli de facto tyle samo co DC.
    Oczywiscie akceptowalnosc mniejsza, ale tylko w Polsce. Ale za to przy DC, masz rozne
    dodatki, ktore sa wazne dla osob duzo podrozujacych, ktorych nie ma KK Gold. A
    wymagania
    dochodowe takie same ;-) Z tego co wiem, to obecnie ok. 8tys.kart wydanych w Polsce
    ;-)

    > Byc
    > moze Bank Polski moze sobie pozwolic na 'zastaw sie, a postaw sie', ale inne
    > kieruja sie raczej zyskiem ;).
    > Trzeba tu zwrocic uwage na 2 rzeczy

    A dlaczego za granica citi sprzedaje DC, a w Polsce nie ? Liczy sie w koncu sprzedaz
    produktow (ktore daja zysk citigroup) ;-)

    > 1/ Karte na tych samych warunkach mozna uzyskac w DC Polska [bez przymusu
    > zalozenia rachunku w banku ktory posredniczy przy wydaniu karty]

    Ale przy posrednictwie banku, nie trzeba skladac makulatury ;-)

    > A czy Citi zdecyduje sie na sprzedaz kart DC w Polsce to sie okaze w
    > przyszlosci. Kiedys klienci bardzo chcieli kredytowych MC i Citi je
    > udostepnil, wiec moze jesli bedzie duzy popyt na karty DC z logo Citi to i
    > takie zobaczymy ;).

    Ale nikt nie chce DC z logo citi ;-)) Za bylo by milo zlozyc wniosek o DC za
    posrednictwem
    CitiGold, bez zadnej makulatury, historii rachunkow itd. ;-) Do tego jest latwieszy
    dostep
    do produktu i sprzedaz wzrasta ;-)

    --
    Pozdrawiam,