  • 1. Data: 2004-07-27 16:41:56
    Temat: Direct Debit w Polsce po angielsku
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Czy ktoś z szanownych dyskutantów dysponuje zgrabnym opisem w języku
    angielskim funkcjonowania Polecenia Zapłaty w polskich bankach?

    Będę wdzięczny za udostępnienie.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 2. Data: 2004-07-27 18:05:59
    Temat: Re: Direct Debit w Polsce po angielsku
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 18:41:56 +0200, Telesfor Baudot napisał(a):

    > Czy ktoś z szanownych dyskutantów dysponuje zgrabnym opisem w języku
    > angielskim funkcjonowania Polecenia Zapłaty w polskich bankach?
    >
    > Będę wdzięczny za udostępnienie.

    Ja nie dysponuję, ale niejaki google wypluł co następuje:
    www.deutsche-bank.pl/pdf/pdf_ang/direct%20debit-ang.
    pdf

    Pozdrawiam,
    Krzysztof