  • 1. Data: 2012-01-05 18:24:17
    Temat: Dla lubiących kopać się z koniem - USD/PLN....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5aea4fe7de
    ab1f63.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-06 18:26:41
    Temat: Re: Dla lubiących kopać się z koniem - USD/PLN....
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5aea4fe7de
    ab1f63.html

    Czyli uważasz, że ten Orban przestanie już ciągnąć naszą złotówkę na dno? A
    reiting mu znowu dzisiaj obniżyli. Piszę jak słyszę, myślę jak czytam.

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2012-01-06 20:08:43
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    uważasz, że ten Orban przestanie już ciągnąć naszą złotówkę na dno? A
    > reiting mu znowu dzisiaj obniżyli. Piszę jak słyszę, myślę jak czytam.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    Oj-jojoj, ale co ja widzę. Mimo tego reitingu forint jakby do góry, a
    złotówka nadal tonie. Inercja pewnie, bo co innego?

    kc
    Ps. akurwasz, ocknij się wreszcie narodzie.

  • 4. Data: 2012-01-07 08:13:13
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 20:08:43 +0000 (UTC), kc napisał(a):

    > Ps. akurwasz, ocknij się wreszcie narodzie.

    A co mamy robić wodzu?

  • 5. Data: 2012-01-07 08:43:23
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik " kc" napisał w wiadomości grup

> [...]

    złotówka nadal tonie. Inercja pewnie, bo co innego?

    kc
    Ps. akurwasz, ocknij się wreszcie narodzie.

    .....ale Cię wyszkolili....jesteś namacalnym dowodem na to, że udał im się "
    wielki eksperyment"....a mianowicie....stworzyć nowe, młode pokolenie
    WYKSZTAŁCONYCH DEBILI z dyplomami wyższych uczelni w kieszeni !!!!!!!
    ......gdyby tak nie było, to dawno byś rozpoznał właściwe, prawdziwe trendy
    iiiiiiiiiii.....zrozumiał wszystko co się na świecie i wokół Ciebie
    dzieje.....a tak, jak SAM SIĘ PRZYZNAJESZ DO TEGO, wszystko widzisz
    odwrotnie i NICZEGO NIE MOŻESZ POJĄĆ !!!!!
    ......Orban JEST ZBAWCĄ Węgier, Węgry z dnia na dzień MAJĄ SIĘ LEPIEJ !!!!!
    Gdyby nie Orban dawno by już leżały okradzione i zbankrutowane NA PLECACH
    !!!!!....jak Grecja, Włochy, Portugalia i następne....ograbione przez
    światowych przestępców państwa, we współpracy z ich ziomalami pełniącymi
    tzw. zaszczytne funkcje w tych ograbianych państwach......INACZEJ SIĘ NIE DA
    !!!!!!

  • 6. Data: 2012-01-07 11:46:36
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    axel <a...@o...pl> napisał(a):

    Mimo takiego punktu widzenia :
> [...]
    > tzw. zaszczytne funkcje w tych ograbianych państwach......INACZEJ SIĘ NIE

    piszesz do mnie to? :

> [...]
    > dzieje.....a tak, jak SAM SIĘ PRZYZNAJESZ DO TEGO, wszystko widzisz
    > odwrotnie i NICZEGO NIE MOŻESZ POJĄĆ !!!!!

    A ja chciałem wywołać, ale nie ciebie. Trochę wykształcenia jednak nie
    zaszkodzi. Łatwiej jest czytać.

    kc

  • 7. Data: 2012-01-08 10:49:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A ja chciałem wywołać, ale nie ciebie.

    Prawo Murphy'ego mówi że jeśli coś może pójść źle, to z pewnością pójdzie
    źle.
    Dlatego tak a nie inaczej zatytuowałem swój post ...

    Wydaje mi się, że zaniedługo musimy zaliczyć większy nokaut który wycenieny
    jest na mniej więcej 1800-1850 pkt na wigu20:

    Rok 2012 będzie czasem kupowania akcji
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rok-2012-bedzie-czas
    em-kupowania-akcji-2463175.html

    "[...] Szczyt dynamiki PKB niewątpliwie mamy już za sobą. W mojej ocenie
    minęliśmy też pik inflacji (w maju lub raczej w listopadzie). Jesteśmy więc
    w trakcie dezinflacyjnej fazy spowolnienia gospodarczego, w czasie której
    powoli zaczynamy wypatrywać końca trwającej już osiem miesięcy bessy. Nim
    ona się skończy, czeka nas jeszcze kilka miesięcy spadków, które mogą
    sprowadzić WIG20 w rejon 1.700-1.800 punktów. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2012-01-08 11:47:20
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pełniącymi tzw. zaszczytne funkcje w tych ograbianych
    > państwach......INACZEJ SIĘ NIE DA !!!!!!

    ZGadzam sie z Tobą że w dłuższym terminie Orban robi dobrze dla Węgier.
    A to co się dzieje to retorsje bankowców po silnym kopnieciu bankow w krocze
    po decyzji o stalym kursie splaty kredytow walutowych hipotecznych ludzi w
    stosunku do forinta.

  • 9. Data: 2012-01-09 18:27:32
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 8 Jan 2012 12:47:20 +0100, Przemek napisał(a):

    > U?ytkownik "axel" <a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > ZGadzam sie z Tob? ?e w d?u?szym terminie Orban robi dobrze dla Wegier.
    > A to co sie dzieje to retorsje bankowców po silnym kopnieciu bankow w krocze
    > po decyzji o stalym kursie splaty kredytow walutowych hipotecznych ludzi w
    > stosunku do forinta.

    Kopniecie?! Aha to pożycz mi 100zł a ja ci oddam 100 forintów zgadzasz się?